filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Steeds als ik 1 van de 2 streams weg haal, en het filmpje daarna afspeel met welk programa dan ook, wordt het filmpje afgespeeld, zonder geluid. :(
 
hmm , :confused:
zou niet weten hoe je dat oplost
weet je zeker dat je ze niet allebei hebt weggehaald ?
en als je um dan afspeelt in vlc kijk dan ff bij audio spoor en kijk of er een aantal bij staan
probeer ze allemaal ff in dat geval

en zorg er wel voor na het verwijderen van 1 stream um op te slaan als een bestandssoort die windows mediaplayer kan afspelen of die geconventeerd kan worden naar dvd , dus avi ofzo
 
Laatst bewerkt:
hmm , :confused:
zou niet weten hoe je dat oplost
weet je zeker dat je ze niet allebei hebt weggehaald ?
en als je um dan afspeelt in vlc kijk dan ff bij audio spoor en kijk of er een aantal bij staan
probeer ze allemaal ff in dat geval

Heb ik gedaan, maar bij audio spoor staan geen opties. Hier heb ik een plaatje van wat ik gedaan heb, enig idee wat ik hier fout doe?:confused:

http://img161.imageshack.us/img161/1969/streamsuj3.png
 
als je alles hebt gedaan zoals in de tutorial staat dan moet het lukken, is mij ook gelukt om streams te verwijderen en korte filmpjes uiteindelijk op dvd te krijgen , die dingen waren alleen wel mkv i.p.v ogg
 
Heb nu precies gedaan wat er stond, Nu komt dit te staan:

'You are using the nregister version of River Past Video Cleaner Pro.
Watermark will be added to the utput video, andyur video converio is limited to 1 minutes per file. Please kindly purchase River Past Cleaner Pro to remove the limitations.'

Wat moet ik nu?:(
 
deze foutmelding krijg je niet bij het gebruik van virtualdubmod toch ?
 
Nee alleen maar bij het gebruik van River Past Video Cleaner Pro.
 
das dus een programma waarvoor je moet betalen , momenteel gebruik jij de trial-versie (uitprobeerversie) en daarbij heb je niet de beschikking over het volle programma er komt bijvoorbeeld een symbool in je video te staan en je kan niet langer conventeren dan 1 minuut , als je betaald voor het programma dan heb je toegang tot alle functies van het programma
 
das dus een programma waarvoor je moet betalen , momenteel gebruik jij de trial-versie (uitprobeerversie) en daarbij heb je niet de beschikking over het volle programma er komt bijvoorbeeld een symbool in je video te staan en je kan niet langer conventeren dan 1 minuut , als je betaald voor het programma dan heb je toegang tot alle functies van het programma

Dan weet jij zeker ook niet een programma die net zo werkt, maar gratis is?:rolleyes:
 
nja er zijn manieren om aan een volle versie van het programma te komen zonder ervoor te betalen maar ik weet niet precies hoe en ik denk ook niet dat het toegestaan is om die info hier te gaan verspreiden op dit forum

Maar wat doet dat programma eigenlijk ?
dan weet ik misschien een gratis programma
je kan natuurlijk ook ff googlen gewoon intikken wat je wilt doen en dan kijken of er freeware (gratis programma's) is die je kunt gebruiken
 
Laatst bewerkt:
nja er zijn manieren om aan een volle versie van het programma te komen zonder ervoor te betalen maar ik weet niet precies hoe en ik denk ook niet dat het toegestaan is om die info hier te gaan verspreiden op dit forum

Maar wat doet dat programma eigenlijk ?
dan weet ik misschien een gratis programma
je kan natuurlijk ook ff googlen gewoon intikken wat je wilt doen en dan kijken of er freeware (gratis programma's) is die je kunt gebruiken
Hier staat een uitleg over t programma
http://nederland.softpicks.net/software/River-Past-Video-Cleaner_nl-33918.htm
 
ah ik bedoelde alles doen wat er staat over virtualdubmod , het is natuurlijk de vraag of je dat andere programma wel echt nodig hebt , je wilt dus filmpjes op een dvd zetten ?

en je hebt nu die filmpjes allemaal met 1 audiostream en nu wil je die omzetten naar dvd bestanden die je vervolgens op een dvd zet en die dan afspeelbaar zijn op een dvd speler aangesloten op een tv ?
 
ah ik bedoelde alles doen wat er staat over virtualdubmod , het is natuurlijk de vraag of je dat andere programma wel echt nodig hebt , je wilt dus filmpjes op een dvd zetten ?

en je hebt nu die filmpjes allemaal met 1 audiostream en nu wil je die omzetten naar dvd bestanden die je vervolgens op een dvd zet en die dan afspeelbaar zijn op een dvd speler aangesloten op een tv ?

Nou het probleem is juist dat ik filmpjes heb met 2 audiostreams en ik wil er 1 weghalen. Als ik nu probeer 1 weg te halen en daarna het bestande opsla, en later ga afspelen heb ik helemaal geen geluid meer. En hoe ik een filmpje op dvd moet zetten weet ik nog wel:p
Dus ik heb geen idee wat ik nou verkeerd doe, :( :(
 
ik vind het idd ook vreemd dat er helemaal geen geluid is dan , nadat je 1 video stream hebt weggehaald en het bestand heb opgeslagen zorg er wel voor dat je um op slaat als avi of iets anders dat windows mediaplayer afspeelt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan