films downloaden lukt niet meer en branden via totally free burner ook niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Let er wel op, dat ik alleen de spot van Deksel kon downloaden via ftdworld.
Alle gevonden spots bij spotnet werkten niet.

Laatst bewerkt:
duurt nog even, er zijn weer een paar miljoen spots gevonden...............

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 46
Helaas, helaas, spotnet en grabitt werken idd. prima onder de nieuwe instellingen, alleen Hobitt blijft bij Eweka onbereikbaar.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 42
Deze doet het anders prima:

Stuur me anders even een mailtje, dan kan ik je de nzb sturen waarmee het mij iig. wel lukt.

Bijlagen

• hobbit.jpg
    hobbit.jpg
    100,9 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Dat vind ik raar. Heb je hem opgezocht met de info uit mijn bijlage? Via grabitsearch ofzo?

Hier loopt 'ie nu ook binnen ja.....................
Deksels slim van Deksel (griezelwezens2012.........................) ;) ;) ;) alleen.... als je niet weet dat er iemand is die een nickname voor een film heeft bedacht (waarmee íe dus ook de blokkering van de usenet provider omzeilt), hoe vind je 'm dan als 'zoeker'...............?
Nu maar hopen dat topicstarter 'm ook ziet, want ik hoef die film niet.

Bijlagen

• Presentatie2.jpg
    Presentatie2.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
TS gaf de link zelf( de bovenste van de twee die weg zijn gehaald(terecht overigens))
Dus als hij hem nou thuis weer ff zoekt met ftdworld, vind hij hem wel.

Dit hele verhaal is precies de reden waarom ik zowel spotnet als ftdworld gebruik om het een en ander op te zoeken.
Er word op die twee 'fora' niet exact hetzelfde gespot. Vandaar. Sommige dingen kon ik op ftdworld helemaal niet vinden en op spotnet wel, en vice versa.

ik krijg sommige films nu binnen, bedankt daarvoor. ik krijg ze alleen niet gebrand meer met totally free burner.
A write error occured (medium error(write error)) is de melding
help, wat moet ik doen

Om te beginnen eens afspelen met een speler op je pc. Lukt dat? Zo ja, dan is de brandsoftware en / of het medium waarop of waarmee............. je wilt branden corrupt.

heb geen speler op mijn pc, doet het al heel lang niet meer.
de brander is een jaar oud en heb totally free burner al opnieuw geinstalleerd
kan het de brander zijn?

Nee, gast0225 bedoelt op je pc de bewuste film die je wilt branden even bekijken.
Wat ook nog wel eens wil helpen is: in apparaatbeheer je brander verwijderen incl. de stuurprogramma's. Daarna je computer even herstarten. Je pc vind dan vanzelf de brander weer en installeerd hem.

Laatst bewerkt:
ok, heb de film bekeken via dvd shrink en daar was hij goed.
ik heb een externe brander, geen interne brander.
ik denk dat ik maar een nieuwe brander ga kopen

Eigenlijk heb je nu de brander opnieuw geinstalleerd, wat dus hetzelfde is als je hem verwijderd bij apparaatbeheer.

Wat pakt de brander niet?
Welk merk is het?
Welk merk dvd's gebruik je en zijn ze + of -?

dvd's die ik altijd gebruik. al jaren dus begrijp het niet, heb net ook ander merk dvd geprobeerd maar hetzelde, hij geeft nu weer andere foutmelding aan bij totally free burner (iets van bad request etc)ga toch voor een nieuwe brander denk ik

Ik neem aan dat de brander een eigen voeding heeft, doet die het nog wel? Word de voeding warm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan