films downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Ik zou graag films willen downloaden met ftd
maar het lukt me niet zo goed kan iemand mij daar mee helpen.

groeten HELM

Inderdaad, daar vind je alle info en mocht je er nog niet uitkomen dan horen we het wel.
Wat lukt er zoal niet?

Je kunt de meeste films downloaden via Torrents.
Diverse trackers bieden films aan. Het werken met torrents is simpel. Op de site van de trackers staat ook altijd een help hoe dit werkt.

Eventjes googlen.

Succes

@JBS,

Er wordt naar FTD gevraagd, dat is nieuwsgroepen. Torrents bieden wel veel aan, maar is onzettend traag in vergelijking met nieuwsgroepen.

We weten nog steeds niet wat er niet gaat en welke programma's je gebruikt en dergelijke....

Op binaries4all staat een goede handleiding voor dat pakket.

Wat gaat er niet goed bij jou?

Zoek op wat je wilt downloaden in FTD. Bij de pagina, war de download info staat, is rechts boven een NZB knop.

Zoek op wat je wilt downloaden in FTD. Bij de pagina, war de download info staat, is rechts boven een NZB knop.

Ja en dan de dowload selecteren?

Andere vraag hoe zoek ik een film op FTD???

Je moet een NZB maken, door de download op de geopende pagina aan te vinken en daar weer voor NZB te kiezen. Zoeken op film doe je door de titel in het zoekveld in te vullen. Links boven in FTD, invullen en op enter drukken.

Je moet een NZB maken, door de download op de geopende pagina aan te vinken en daar weer voor NZB te kiezen. Zoeken op film doe je door de titel in het zoekveld in te vullen. Links boven in FTD, invullen en op enter drukken.

als ik daar iets invul dan komt er niets te staan
dit kan omdat het er niet op staat natuurlijk of ik doe het niet goed.
Ik heb bijvoorbeeld sprookjesboom van de efteling ingevuld en dan gebeurd er niets?
Heb al wel als test een film gedownload die ik zag staan .
maar de rest die ik vind staan op NZB index.nl
dus of ik goed zit ik weet het niet?

Maar voor wat ik al heb berijkt alvast bedankt allemaal :thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan