films en schiphol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Straatman

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Ik heb een vraagje...

ik ben nu op vakantie hier in nederland, en heb hier een aantal films gedownload... die ik graag mee wil nemen terug naar thuis.
is dit een probleem als schiphol mijn laptop door gaat zoeken? ik had al een idee om mijn films op mijn ext. HDD te zetten, met een wachtwoord op de schijf... waardoor ze er niet op kunnen en zo dus mijn data niet kunnen zien...

maar nou heb ik 2 vragen...

1: is schiphol daar erg streng op?
2: als er een wachtwoord zit op de schijf, is het dan nog wel mogelijk om de films te zien zonder een wachtwoord in te typen (het is een Maxtor HDD dus het is niet mogelijk om op de schijf te kijken zonder wachtwoord... ten minste, het is mij niet gelukt (ook niet via apparaat beheer))

met vriendelijke groet

Ik heb nog nooit meegemaakt dat men op Schiphol, of welk ander vliegveld dan ook, vraagt om je laptop op te starten om deze te doorzoeken. En ik heb al heel wat gevlogen met mijn laptop.

haha natuurlijk niet!
nee ze zoeke dat ding echt niet door, ze kijken alleen of er illegale dingen inzit (via zo scherm) (ik bedoel niet in de harde schijf, maar in de achterkant ofzo

Laatst bewerkt:
ik heb wel eens gehoord dat iemand hem moet aanzetten, maar wat dan nog je kan het toch ook thuis gedownload hebben en wat kunnen hun erop tegen hebben. En ze kijken alleen maar of ie aan kan verder niet.

dat heeft die dan ge***t! denk je nou zelf echt dat ze je laptop gaan onderzoeken:P Straks gaan ze nog in me mobiel kijken of er muziek op staat die niet gekocht is;)

Laatst bewerkt:
nja, niet dat ik zometeen de *** ben... :P

ik heb er al aan zitten te denken om die films te converteren in een grote ISO bestand, en dan het bestand zelf van extensie veranderen... gewoon .iso veranderen in .hpe ofzo... een onbekende extensie... die je dan niet kan openen, tenzij je weer de extensie terug zet naar .iso...

maar jullie zeggen dus dat schiphol niet in mijn computer gaat kijken voor die films?

liever zekerheid hebben dan zometeen een boete moeten gaan betalen ;)

maar het is dus niet nodig, ukey :P

tnx iedereen ;)

de gene die dat moest doen had een apple sticker op zijn acer geplakt en daarom vonden ze dat een beetje vreeemd...................

de gene die dat moest doen had een apple sticker op zijn acer geplakt en daarom vonden ze dat een beetje vreeemd...................

geloof er echt niks van! ze gaan echt niet in je laptop kijken

Dan was dat dus eenmalig, maar ik geloof hier echt niet in, ook al staat het er

Ik kan uit ervaring vertellen dat ze niet kijken in je laptop: dus de software. Aangezien talloze mensen, vooral zakenmannen, met laptops lopen zou dit ondoenlijk zijn....

Ik kan uit ervaring vertellen dat ze niet kijken in je laptop: dus de software. Aangezien talloze mensen, vooral zakenmannen, met laptops lopen zou dit ondoenlijk zijn....

Precies, pak op zondagavond het vliegtuig maar eens richting Londen, Parijs, Dublin, etc. Alleen maar zakenmensen met laptops, niet een wordt gecontroleerd.

hallo,
Mijn broer woont in america en kon gewoon met zijn laptop door de beveiliging.
Zelfs met zijn gebrande dvd's mocht hij gewoon doorlopen.
dus ik denk niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.

Mth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan