Films lopen vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemmekillu

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Goede Morgen,

Ik heb een nieuwe video kaart gekregen een Geforce 7800GS 256MB.
Deze heb ik in mijn Pc gezet + drivers van de CD geinstalleerd.

Hij werkte vlekkenloos totdat ik DVD wou kijken. Als ik nu een film van het Internet wil zien schiet mijn CPU naar de 100%. Dit is ook zo als ik met WMP een film wil kijken. Ik heb een gratis DVD spellertje van het internet afgehaald om te kijken of het aan WMP lag maar dit programma schoot ook naar de 100%.

Pc is al opnieuw geinstalleerd, probleem is gebleven. Ik heb de drivers van mijn kaart van het internet afgeplukt. En geinstalleerd. Dit loste niks op. Ook alle windows updates gedraait.

Gedaan:

- Nieuwe installatie.
- Alle Windows Updates.
- Nieuwe Videokaart drivers.
- Andere DVD speler.
- Nieuwe harddisk geprobeert.
- DVD speler is goed.

Ik weet even niet meer wat ik kan doen. De kaart werkt verder goed ik heb nergens problemen mee.
Ik had hiervoor een Radeon 9600XT 128MB. Met deze kaart had ik nergens last van.

Weet iemand misschien een oplossing?

Gr. Jack

Van welk merk is die kaart en dit hier ook niet een aparte molex-aansluiting op voor strrom die je vergeten bent om aan te sluiten?

En heb je wel eerst de oude ati drivers helemaal verwijderd??

Geforce 7800GS 256MB. NVIDIA

Drivers heb ik verwijderd omdat ik NVIDIA drivers moest hebben.
Er zit inderdaad een aparte voeding op. Als je deze niet aansluit piept die heel hard dus die had ik al aangesloten direct na dat ik het piepje hoorde. Hij is niet in windows geweest zonder voeding.

Het is wel een bekend problem by NVIDIA. Maar NVIDIA geeft aan dat het niet aan hun hardware ligt. Ik weet niet wat hun stappen hierbij gaan worden om het probleem op te lossen.

Als iemand me verder kan helpen.. your welcome ;-),,!!

Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan