films verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
als ik met OE vijf filmjes wil verzenden dan krijg ik steeds de melding server heeft de verbinding verbroken en dat is het
wat kan de fout zijn
e d w

Laatst bewerkt:
Als alle andere mails (eventueel met bijlagen) wel goed kunnen worden verzonden dan zijn er in ieder geval de volgende mogelijke oorzaken:

de totale grootte overschrijdt een bepaalde hoeveelheid mb's waardoor je provider de rem erop gooit............? (onwaarschijnlijk dat daardoor de verbinding wordt verbroken, maar goed.........)

de beveiliging staat zodanig "hoog" ingesteld dat de bestandsextensie voor de beveiliging oorzaak is om te remmen? (eveneens onwaarschijnlijk dat daardoor de verbinding wordt verbroken, maar goed.........)

|Dit zijn zo maar even 2 dingetjes die ik kan "verzinnen".

Het onlogische is dat de verbinding wordt verbroken. Een foutmelding / weigering te verzenden bij bovenstaande oorzaken zou logischer zijn geweest.

Server breekt bij mij ook de verbinding af hoor Pasja. De POP3 server dan hè....

Ok, da's redelijk nieuw voor mij. Ik heb ooit wel eens de beveiliging te hoog gehad en dan weigert Outlook de boel te verzenden, maar de verbinding killen...........? Ik zou zeggen, waar bemoeit Outlook of een andere mailserver zich mee.....? Weigeren ok, maar de verbinding verbreken :confused:

de groote van de filmjes is
211 kb
1.8 kb
3.65 mb
1.90 mb
1.25 mb
dit is alles
e d w

Tja, da's om en nabij de 7 MB. (da's veel en toch ook weer niet) Mogelijk kun je op de site van je provider eventuele beperkingen lezen?

Doe anders eens de "Pepsiproef" :
probeer 1 van die bestandjes te versturen en kijk wat er gebeurt.

Dan maar eens één voor één doen!
Mischien heb je een restrictie van 5 MB.

Wat een onnodig gedoe allemaal! Zet al je bestandjes in één zip-file en verstuur het met:

www.yousendit.com

Kun je tot 1 Gb versturen. :)

als ik ze verzend dan laat hij zien 46 berichten verzenden en bij bericht 40 verbreekt hij de verbinding ik zal er eens een filmje uit gooien en dan proberen.

46??????

Je moet er gewoon niet zoveel tegelijk sturen.

@Ikself,dat kan maar je moet toch gewoon een filmpje kunnen sturen via je E mail!

Dat kan zeker, maar hoe je t ook wendt of keert: je loopt nogal snel tegen de limiet van je provider aan en dan gebeuren er (bij mij net zo goed) hele rare dingen als verbindingen die verbroken worden. :)
Ik denk er al niet eens meer bij na: als ik een bestandje groter dan 2 mb ergens heen wil hebben, doe ik het sowieso al met yousendit.

Tot 10MB geen problemen hoor hier!

TS stuurt er zo te zien gewoon teveel tegelijk.

IK heb er een filmje uitgegooid en de zaak loopt perfect dus ok
maar waarom geeft hij dan niet gewoon de fout bestand te groot ???
en het probleem is opgelost( weer iets van hetnet zeker)
ik heb deze nog eens bekeken het is totaal 9.141 mb
e d w

Laatst bewerkt:
Ik ga dit uitzoeken en bij mijn provider kijken
verder weer iedereen bedankt
e d w

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan