films

Status
Niet open voor verdere reacties.

liza38

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2001
Hallo allemaal
Misschien een domme vraag maar ik heb nu een dvd brander en wil graag films etc. downloaden kan iemand mij op weg helpen ik heb bittorrent geprobeerd maar werkt erg langzaam.
iemand suggesties
:)

Op weg helpen kan ik je niet.
een link geven naar iets wat niet mag kan ik ook niet doen.
Maar ik kan je wel een link geven van een payserver.
Dan moet jij voor jezelf maar uitmaken of je wilt betalen.

http://www.newsxs.nl/

Verdiep je eens het het downloaden via de nieuwsgroepen.
In het begin lijkt het moeilijk en omslachtig, maar wanneer je het eenmaal onder de knie hebt, wil je niet anders meer.

Hier kan je nalezen hoe alles in zijn werk gaat.

Heb je een provider met een korte retentie of gekapt op een paar draadjes, overweeg dan de optie van Puppie==>Payserver.

Mvg Patrick

bit langzaam!!! dat is niet zo ik download nieuwe films meestal met 80 kbs !;)

[edit mod ] volgende keer krijg je een waarschuwing voor zo'n opmerking [ /edit mod] ;) .

Laatst bewerkt door een moderator:
zoals in topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=189442 ook al gezegt

dat mag je lekker zelf gaan uitvogelen.

zo als je de vraag nu steld vraag je ons je te gaan helpen illigaal films te downloaden en dat gaat tegen de huisregels in.

problemen met je p2p proggie prima mag je vragen maar waar en hoe je iets moet downen mag je geheel zelf uitzoeken.

Het was zeker niet mijn bedoeling om regels te overtreden dus als die indruk is ontstaan dan spijt mij dat bedankt voor alle reacties:confused:

downloaden kost nou eenmaal tijd, je kan zoekprogrammas zoals google gebruiken om op download sites te komen. Ik zou een redelijk veilig programma als bittorrent gebruiken, met Kazaa en Imesh krijg je (ik altans) heel snel virussen. Wees creatief dan vind je wel goeie sites.
Misschien is bittorrent niet al te snel op sommige pcs maar het is wel effectief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan