films

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hoi is er een goed programma om films mee te downloaden?
ltrs.:rolleyes:

Super Raymond.:thumb: ziet er goed uit!
groetjes Kalm

ja dat is het allerbeste, meestal download je dan ook met je volle internet snelheid.

Het klink wel goed.
Maar ff een vraag:
payserver? Is dat duur?

€ 7.50 per maand.

Werkt op Pre Paid basis. Als je een maandje niet wil downloaden dan betaal je gewoon niet.
Heb je echt nodig want anders heb je geen snelheid. De rest is gratis en ik raad je voor het downloaden het programma Grabit aan daar deze de bestanden zelf uitpakt en zo nodig repareert en klaar zet om te branden met bijvoorbeeld Nero.

Je moet wel de sites weten maar daar kan ik je wel mee helpen.

Laatst bewerkt:
Ja 7.50 is te doen. ik heb grabit en ik ben me erin aan t verdiepen.
Hij heeft een lijst met server laten zien. Ben nu ff aan t checken wat ik nu verder moet doen.
Je zei dat ik dan de sites moet weten? en dat je me evt mee kunt helpen. Alle info is natuurlijk welkom.

Je moet nu eerst een account aanmaken bij Eweka!

Dan ga je een nieuwe server aanmaken in Grabit,hoe je dat doet staat op die site.

Vervolgens haal je van de sites NZB bestanden af die je opent en download met Grabit in de jou gewenste map. Grabit gaat deze na het downloaden eerst uitpakken en eventueel repareren en dan heb je de bestanden klaar staan om te branden op DVD.

Voor de rest komt het wel goed.
Hou je mail in de gaten.

Natuurlijk zijn er ook tools die 100% gratis zijn en alleen maar een paar dubbeltjes aan electriciteit kosten:
torrents. Meestal download je met snelheden ergens tussen de 10 en de 80 Kb (met uitschieters naar beneden en boven)

Het duurt dan wel een dag of 2 a 3 voordat je ze binnen hebt, maar het kost (behalve de electriciteit) verder niets.

Ja dat is ook super. ik ben ermee bezig. Kijken wat beter bij mij past.
Heren vet veel dank.
G:D;)roetjes Kalm

je kan ook gewoon gratis met grab-it, op *knip* :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Die link mag je weghalen!
Dat is niet toegestaan.

Verder voegt het niks toe want dat werkt via Usenet en daar is hem alles al over uitgelegd.

Als je links wil geven doe dat dan niet via het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan