• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter andere locatie...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven12

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2022
Goedendag,

Ik probeer voor werk een document op te stellen. Echter lukt het mij niet om bij het gele vak een filter in te stellen voor de vestigingen...
Kan iemand mij te hulp schieten hoe ik dit in orde krijg zodat ik kan filteren op vestiging?

Alvast bedankt!

GR. Sven

Bijlagen

Je kan toch een filter toevoegen op cel E4?

Ik wil daar niet overal een filter. Ik wil echt dat je in die kolom kan kiezen welke locatie je de voorraad wil zien.

Dus als je dan in B3 zegt BRE dat in de tabel daaronder alleen BRE producten komen te staan..

Met een textbox bovenop cel B3.

Bijlagen

Harry bedankt! Maar het is dus echt niet mogelijk om via een fliter of opzoeklijst te werken om de Kolom juist te vullen?

Ik wil daar eigenlijk gewoon een locatie kunnen aanvinken en dat die tabel dan verspringt moet er dan iets aangepast worden om het werkende te krijgen op die manier?

Laatst bewerkt:
Stond in cel B3 een datavalidatie die ik niet te zien krijg in mijn versie van 2007?

Als goed is is dat niet het geval... Zie nieuwe document daar staat zeker niks op B3

Word gewaardeerd het meedenken alvast bedankt!

Bijlagen

Wat wil je gaan doen met B3?
Begrijp helaas niet bedoeling.

Wil je in B3 typen of???
En wat moet er precies gebeuren?

Ik wil in b3 een lijst als ik op bre druk op het intype dat de tabel alleen BRE producten laat zien...
Maar ik wil niet kunnen op producten ect. echt alleen in b3 op vestiging.
Sorry voor de onduidelijkheid...

Zoiets als in de bijlage?

Bijlagen

Het kan aan mij liggen maar helaas werkt het niet...

Ik zie geen opties en als ik BRE intype gebeurt er niks
z9 wrpLusvEYQAAAABJRU5ErkJggg==
:(

Laatst bewerkt:
Hoi Emiel,

Bedankt voor je document. Ziet er goed uit! ik krijg alleen als ik een keer een vestiging in druk #NAAM? in J4 dus er gaat nog iets niet goed maar dit is wel de goede weg haha

Eerst wilde je niet typen in een textbox (eerste upload), dus heb ik er een combobox van gemaakt in het tweede bestand.
Daarin hoef je alleen maar te kiezen door op het pijltje te klikken wat er naast staat.

Bijlagen

Super Harry nogmaals sorry voor mijn onduidelijkheid....

Nog 1 vraag kan ik waar nu de datum staat een automatisch datum veld hebben als ik wat verander in kolom F dat dan de datum en tijd veranderd?

Alvast bedankt.
[TABLE="width: 163"]
[TR]
[TD][TABLE="width: 163"]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Laatst bewerkt:
In bladmodule Voorraadlijst.

Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
 If Not Intersect(Target, ListObjects(1).DataBodyRange.Columns(5)) Is Nothing Then Range("E3") = Now
End Sub

Super Harry echt bedankt! kan ik ook zetten dat ik de dag er nog voor wil bijvoorbeeld Dinsdag 25-1-2022 22:21?
Sorry voor de vele vragen maar je hebt er zo te lezen veel verstand van!

Cel-eigenschappen aanpassen op 'aangepast' → dddd d mmmm jjjj uu:mm of dddd d-m-jjjj uu:mm

Laatst bewerkt:
Top dat werkt ook! Alleen als ik het document afsluit dan moet ik weer opnieuw jou gegevens invullen bij de alt f11? Wat doe ik daar fout?

Denk het probleem gevonden te hebben moet hem opslaan met marco's

Laatst bewerkt:
Opslaan met macro's → .xlsm of .xlsb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan