Hallo,
Ik ben bezig met een programmaatje en op een formulier heb ik een datagridview met daarboven elke kolom een textbox. Met deze tekstboxen wil ik filter in de kolom. De filters die ik heb aangemaakt werken goed, alleen het filter op de OrganisatieID kolom werkt niet. Ik heb de volgende code: (de laatste dikgedrukte regel geeft een probleem, de fout code = De bewerking Like kan niet worden uitgevoerd op System.Int32 en System.String.
Kan iemand mij a.u.b. helpen, ik breek me hoofd hier al twee dagen over!!!
Ik ben bezig met een programmaatje en op een formulier heb ik een datagridview met daarboven elke kolom een textbox. Met deze tekstboxen wil ik filter in de kolom. De filters die ik heb aangemaakt werken goed, alleen het filter op de OrganisatieID kolom werkt niet. Ik heb de volgende code: (de laatste dikgedrukte regel geeft een probleem, de fout code = De bewerking Like kan niet worden uitgevoerd op System.Int32 en System.String.
Code:
Private Sub TextBox1_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox1.TextChanged
Me.ContactenBindingSource.Filter = "Naam LIKE '%" & TextBox1.Text & "%'"
End Sub
Code:
Private Sub TextBox2_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox2.TextChanged
Me.ContactenBindingSource.Filter = "Adres LIKE '%" & TextBox2.Text & "%'"
End Sub
Code:
Private Sub TextBox13_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox13.TextChanged
[B] Me.ContactenBindingSource.Filter = "OrganisatieID LIKE '%" & TextBox13.Text.Trim & "%'"[/B]
End Sub
End Class
Kan iemand mij a.u.b. helpen, ik breek me hoofd hier al twee dagen over!!!
Laatst bewerkt door een moderator: