• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

filter dmv gebruik slicer verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daltonovic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2012
Berichten
1
Goedemiddag Helpers,

Ik heb al heel wat hulp gehad aan dit forum, maar nu is er iets waar ik niet uitkom en niets over kan vinden.

Ik heb sindskort het beruik van een slicer ontdenkt bij draaitabellen. Veel mooier dan allee een rapportfilter toe te voegen aan een DT. Ik loop echter tegen het volgende op:

Normaliter als je in een draaitabel op een waarde dubbelklikt, krijg je een nieuwtabblad met alle details van de regels waar de waarde op is gebaseerd. Als je ergens op had gefilterd, dan zag je ook alleen de details van de betreffende regels.

Bij gebruik van een slicer en dubbelklik op een waarde, worden de details van alle regels weergegeven en niet alleen hetgene waar je op had gefilterd. vb ik filter op opdrachten met kenmerk A en dat zijn er 3. Als ik op 3 dubbelklik dan krijg ik 50 regels met alle opdrachten ipv alleen de betreffende 3.

Het is geen ramp, maar het zou mooier zijn als ik direct het gewenste resultaat krijg.

Weet iemand of dit kan en hoe ik dit voorelkaar krijg?

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan