• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter icm checkbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

mentink85

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Ik heb een vraag naar aanleiding van de bijlage. Het gaat hier om een lijst die gefilterd moet kunnen worden. De lijst bevat in principe meerdere 'lagen' (ik weet niet hoe ik deze lagen moet toekennen aan verschillende rijen). Nu zou er bovenaan een keuze moeten verschijnen die de diverse niveau's zal moeten kunnen laten zien of verbergen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Is het daarnaast handig om gebruik te maken van 'checkboxen' (besturingselementen) of formulierhokjes (formulieren)?

Kan iemand mij hierbij helpen?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Het filteren lukt me al een beetje maar die hokjes blijven staan wanneer bepaalde regels verborgen worden. :s Die komen dan dus door de teksten heen te staan.. Please help me..

Had je al naar de ingebouwde Excel faciliteit overzicht gekeken ?
Menubalk/Data/overzicht/groeperen

Die optie kende ik inderdaad nog niet.. Toch vind ik het makkelijker werken wanneer de rijen die in een bepaalde fase niet weergegeven hoeven te worden gewoon echt niet zichtbaar zijn.. Ik ben al wat aan het prutsen geweest en met behulp van andere topics ben ik al iets verder gekomen door elke regel een aparte waarde te geven (zie voorbeeld 3) Ik weet alleen niet hoe ik d.m.v. filteren er voor kan zorgen dat er 2 waardes blijven staan (bijvoorbeeld niveau 2 en 1).. Kan iemand mij daarmee verder helpen?

Bijlagen

Inmiddels is het mij (waarschijnlijk via een omslachtige manier ;)) gelukt en gaat het filteren goed.. Nu is echter mijn vraag hoe het komt dat die vierkantjes blijven staan? Kan iemand mij hier alstublieft bij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan