• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter werkt weer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

margaretha54

Verenigingslid
Lid geworden
24 jun 2014
Berichten
198
Hallo allemaal.
Een tijd terug heb ik gemeld dat ik na het toevoegen van data in een tabel die data niet meer meegenomen werden in de filter.
Oplossing was om de filter uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen.
Dat werkt.
Ik moet het alleen steeds weer doen. Wat ik ook doe.
Het is een gesloten tabel en ik heb zelfs dat tot in de laatste rij toegevoegd, de filter weggehaald en er weer ingezet. Data verwijderd.
Toch krijg ik steeds weer de klacht dat de filter het niet doet als er data toegevoegd zijn.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
 
margaretha,

Je hebt het over een gesloten tabel, wat bedoel je hier precies mee? Je kunt ook via invoegen een tabel definiëren, en daar zit dan automatisch een filter op.
Of post eens een voorbeeldje van een tabel zoals jij bedoeld.
 
Hallo Ad
Bij mijn vorige post vroeg men mij of het een gesloten tabel was. Ik wist niet precies wat men daarmee bedoelde maar ik heb een doodgewone tabel. Met gesloten bedoel ik dat alleen binnen de lijnen gewerkt wordt.
Ik voeg een soortgelijk tabelletje bij.
Ik kan het eigenlijke bestand niet meezenden omdat dit informatie over een organisatie bevat.
Maar de tabel is in principe hetzelfde.
 

Bijlagen

  • Gesloten tabel.xlsx
    9,5 KB · Weergaven: 20
margaretha
Het voorbeeldje is groot genoeg, maar is het miss. een gedeeld bestand? Dan kunnen zulke problemen zich dan ook voordoen. Houd er ook rekening mee als je filtert dat Excel dat gesorteerd doet.
En als je bestanden deelt, kun je het beter met een Dropbox doen, waar ik dus geen ervaring mee heb.
 
Hallo Ad,
Ja het bestand staat in OneDrive van Microsoft maar het wordt niet gedeeld.
Het wordt steeds met dezelfde inlog benaderd.
Ik weet niet precies wat de penningmeester doet; misschien download ze het en upload ze het weer.
Dat zou ik inderdaad even moeten nagaan.
Zij is degene die hier steeds problemen mee heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan