Filter

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Ik werk met OUTLOOK. In mijn Postvak in staat onderaan dat er 266 berichten zijn, terwijl ik er maar een stuk of 30 zie. Er staat wel: Er is een filter toegepast.
Hoe kan ik dat verwijderen?

Uit de help van outlook 2003.

Met een weergavefilter kunt u gemakkelijk uitsluitend bestanden of items weergeven die in Microsoft Outlook-mappen zijn opgeslagen en die voldoen aan door u gestelde voorwaarden. Zo kunt u bijvoorbeeld alle items filteren op de naam "Johanna Pietersen" in het vak Van, zodat alleen de items van Johanna Pietersen worden weergegeven. Alle andere items bevinden zich nog steeds in de map en kunnen weer worden weergegeven door het weergavefilter te verwijderen.

Nadat u een weergavefilter op een geselecteerde map hebt toegepast, ziet u op de statusbalk (statusbalk: een horizontale balk onder aan het scherm waarop informatie over het actieve programma wordt weergegeven, zoals de status van items in het venster, de voortgang van de huidige taak of informatie over een geselecteerd item.) in de linkerbenedenhoek van het scherm de tekst Er is een filter toegepast. Met de tekst Er zijn meerdere filters toegepast wordt aangegeven dat zowel een synchronisatiefilter als een weergavefilter is toegepast. Met een synchronisatiefilter kunt u items kiezen die u wilt downloaden of in uw bestand met off line mappen (.ost) (bestand met off line mappen: het bestand op de vaste schijf van de computer dat off line mappen bevat. Het bestand met off line mappen heeft de extensie .ost. U kunt het bestand automatisch maken wanneer u Outlook instelt of wanneer u voor het eerst een map off line beschikbaar stelt.) wilt bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan