• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filter

Status
Niet open voor verdere reacties.
@snb

Ik kan dat perfect begrijpen....
Het hangt van superzeeuw af hoe hij het verder ziet

Ik kan jullie alleen, op mijn blote knieen, bedanken voor de inspanningen die jullie BEIDE al geleverd hebben.
Voor alle duidelijkheid... dit programma is bedoelt om gehandicapte jongeren te evalueren en in de mate van het mogelijke NOG beter te begeleiden op de moeilijke weg die ze nu al moeten bewandelen.
Ik heb hier geen commerciele bedoelingen mee, hopelijk is dat duidelijk gebleken uit het mailverkeer.
Ik ben uiteindelijk vragende partij en meer dan gelukkig met het resultaat.
Ik denk wel dat we stilaan het eindresultaat hebben bereikt.

Alles ligt nu in de handen van onze hollandse vriend hoe die het praktisch ziet.

Ook jou wil ik van harte bedanken...

JP...:thumb:
 
@ snb,

Wat de draad betreft heb je een punt.

Wat het plaatsen van bestanden betreft kijk ik daar anders tegenaan.
Ikzelf gebruik 2003 en 2007 door elkaar heen maar ik vindt niet dat je kunt verlangen dat mensen die 2007 gebruiken dit zouden moeten omzetten naar 2003 versies.

Ik sta echt niet te popelen om MS, laat dat helder zijn het draait maar dan heb je het wel gezegd.
Ik vindt het wel een mooie oplossing die MS heeft geboden om middels een goedwerkende patch nieuwe versie (2007) in een oude omgeving (2003) te kunnen bekijken/bewerken.

Tot slot wil ik je ook weer bedanken voor de hulp en suggesties in deze draad, ik heb er wederom weer veel van geleerd, tot de volgende draad.

@ Jean Paul,

Laten we een punt achter deze draad zetten en het hierbij te laten.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan