snb
Verenigingslid
- Lid geworden
- 12 jun 2008
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
@ snb,
Ik zie dat jij HAAR al eens geholpen hebt en nu help ik HEM?
Jean Paul,
De filtering werkt altijd als je een waarde verandert in B1 t/m B3.
Alleen je ziet het niet altijd.
Als je Trimester op 1 zet en je kiest bij klas 4 of 5 dan wijzigt er ogenschijnlijk niets maar de filtering wordt echt iedere keer gestart.
Kolom toevoegen is zoals het werkte er wordt een kolom ingevoegd vandaar lege waarden.
Voorwaardelijke opmaak kunnen we naar kijken hoe op te lossen.
MAAR.............
Even een moment van bezinning.
Wat vindt je momenteel van het programma.
Ik heb een aantal wijzigingen doorgevoerd en hoe werkt dat nu.
Filter knop die wijzigt van Filter Normal naar Filter For 3 en vice versa, bevalt dat.
Werkt de filtering zoals je bedoelt hebt.
Is het duidelijk hoe het programma nu in elkaar steekt.
Heb je het in de code kunnen volgen wat ik gedaan heb.
Niet voor je vriend maar ik heb zijn codes er bijna allemaal uitgehaald omdat zijn codes omslachtig zijn en daardoor veel effort vragen van het programma.
Let wel, zo ben ook ik begonnen.
Hij had een aantal zaken op een hele leuke ludieke manier opgelost.
Jean Paul,
Amaai, ge gaat toch nie mee andersmans veren pronken.
vrees eigenlijk wel een beetje ja... maar ik zal zeker zeggen dat "Superzeeuw" het gemaakt heeft... komt zeker sterk over...
Ach ik zie de cadeaubon van de directie wel tegemoet
kan zorgen voor een gratis uitnodiging op het Steakfeest op 19 juni voor je ganse gezin... laat maar iets weten... graag gedaan
http://users.telenet.be/websitedbi/
Er zijn 2 mogelijkheden met filteren:
Of je laat het zoals het nu is, men wordt geattendeerd dat er gefilterd is, zie bovenaan.
Of de gebruiker dient een extra handeling te moeten verrichten, waarde ingeven en dan
nog op een knop drukken.
onze gebruikers kennende vind ik de 2de keuze beter
Ik zie de meerwaarde van het getal 3 rood kleuren niet.
Waarom niet omdat je een prachtig, ahum, filter hebt, Filter For 3 :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.