• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren aan de hand van een Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hulp nodig !

Is er wellicht iemand op dit forum die me uit de brand zou kunnen en willen helpen ?

Alsejbleift

VenA
Zou je zo vriendelijk willen zijn om naar de bijlage te kijken ??
Het Blad Maandag ..

Het is dus de bedoeling dat er in kolom B (vanaf cel 146) de orders verschijnen die die dag ingepland moeten worden .. (Alleen de ordernemers .. daar heb ik echt al genoeg aan . dan doe ik met Indez zoeken wel de rest te voorscjijn halen.
Ik heb echt vanalles geprobeerd aan te passen in JOUW VBA . Maar ik kom er domweg niet aan uit !

Als de orders eenmaal gepland zijn . dan zal dit in kolom K wel zichtbaar worden gemaakt.
OP het Blad "Order Data Sheet" wordt, als er een nieuwe order is aangemaakt, middels een macro, deze op lijn 11 gezet (eerst lijn invoegen - dan waarde plakken)

Je zou me echt enorm helpen !!
Ik heb gepoogd om met die andere VBA het voor elkaar te krijgen . Krijg ik wel resultaten .. maar dan alles !!!

Alvast op voorhand bedankt !

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan