• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren op kleur in draaitebel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco909

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2017
Goedemiddag Allen,

Ik heb via voorwaardelijk opmaak nu dat er onderstaande is ingeregeld.
Ligt de in kolom E (datum X) verder dan de datum in kolom F (datum Y) dan de kleur Groen.
Staat er geen datum in kolom E (datum X) en wel een datum in kolom F (datum Y) dan de kleur groen
Ligt de in kolom E (datum X) gelijk aan de datum in kolom F (datum Y) dan de kleur oranje.
Ligt de in kolom E (datum X) verder dan de datum in kolom F (datum Y) dan de kleur rood.

Maar omdat het bestand veel groter is wil ik hier ook een draaitabel van maken. Alleen kan ik dan niet filteren op kleur. Is er ook een mogelijkheid dat je op kleur kan filteren?

Alvast bedankt weer
Groet,
Remco

Bijlagen

Je kunt toch filteren op de 1-en in de kolommen groen, geel en rood?

Ja zag ik ook in het voorbeeld bestand. Maar in het echte bestand geeft hij alleen de koptekst "kleur" weer in het draaitabel. Filter je hem dan, dan is hij leeg.
Weet jij waar dit aan ligt?

De formules die je hebt gebruikt in de voorwaardelijke opmaak, gebruiken om een bepaalde waarde terug te geven. Deze dan gebruiken in jouw draaitabel.
Je kunt overigens wel filteren op kleur in een draaitabel; Ga in de meest linkse cel net boven jouw draaitabel staan klik filter aan op het lint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan