Filteren van een Excel lijst op SharePoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rapaille

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2014
Berichten
63
Wij hebben op SharePoint een Excel sheet staan, waarin meerdere mensen (ook tegelijk) wijzigingen aanbrengen. Nu is het zo dat als 1 persoon de lijst filtert, die filtering ook direct zichtbaar is bij de anderen. Dit levert problemen op. Is dit op te lossen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,

Hans
 
Hoi Hans

Is het ook noodzakelijk dat meerdere mensen tegelijkertijd wijzigingen kunnen aanbrengen?
Anders zou ik hem beperken tot één user per keer die wijzigingen kan aanbrengen, rest van de users: read-only.
 
Hoi Kirsten,

Ja, dat is een vereiste en dat maakt het er niet makkelijker op.

Gr. Hans
 
Hey Hans, dat is idd een moeilijke. Ik ga ervan uit dat de users via hun persoonlijke login werken en dat ze niet allemaal onder hetzelfde account zitten?

Je kan online heel wat informative terugvinden over de rechten (permissions) die je kan toekennen aan bepaalde users op bepaalde niveau's (folder, subfolder, file,...).
Misschien kan je je instellelingen eens vergelijken met evt. default enz?

Hopelijk kom je eruit of kan iemand hier je in de juiste richting duwen. Alvast succes!
 
Hoi Kirsten,

Bedankt voor het meedenken. Ik denk dat ik de Excel sheet maar ga inwisselen voor een SharePoint lijst. :(

Gr, Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan