• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren van kolommen/rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulder0521

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2024
Goedemorgen,

ik heb een excelblad gemaakt die ik ga gebruiken voor het plannen van personeel.
ik ben al een heel eind maar ik wil graag een filter waarmee ik kolommen kan verbergen als ze niet van toepassing zijn.
Er wordt meestal gewerkt op de dag maar afentoe ook in de avond en in de nacht. Graag wil ik met een filter de kolommen verbergen als er niks gepland is op de avond of nacht. Graag wil ik dus de A en de N verbergen doormiddels van een filter.

Bijlagen

Als je het blad opent worden de lege kolommen verborgen.

Ik geef u een goede raad als je excel wil gebruiken verwijder dan alle samengevoegde cellen, zeker als je er dan ook nog vba wil op loslaten. Samengevoegde cellen is enkel nodig als je het als kleurboek wil gebruiken.

Bijlagen

Lijkt me geen goed idee, wat als er iets aan de planning moet worden gewijzigd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan