• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren van meerdere gegevens voor dezelfde persoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooltje

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Ik heb een excel file ontvangen met daarin polisnummers voor diverse personen. Nu wil ik graag een sheet maken met daarop iedere naam die in de file zit maar dan dat deze maar 1 keer voorkomt zodat ik dit makkelijk aan een word document kan mergen.

Wie kan me hierbij helpen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,
Roland

Bedoel je dat dezelfde persoon meer keren voorkomt, met verschillende polisnummers?

Dat kun je met een draaitabel doen. Of met een uitgebreid filter --> unieke waarden --> naar nieuwe locatie.

Plaats anders even een voorbeeldbestand zonder gevoelige informatie.

Bedoel je dat dezelfde persoon meer keren voorkomt, met verschillende polisnummers?

Dat kun je met een draaitabel doen. Of met een uitgebreid filter --> unieke waarden --> naar nieuwe locatie.

Plaats anders even een voorbeeldbestand zonder gevoelige informatie.

Hallo Gert,

het is inderdaad correct dat dezelfde persoon er meerdere keren in voorkomt maar dan met verschillende polisnummers.
Bedankt voor de tip ik ga eens met een draaitabel aan de slag.

Groeten,
Roland :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan