• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren via userform

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste
Als ik het gedeelte "array(1, 2, 3)" aanpas naar "array(1, 2, 3, 4, 5, 6) heb ik geen veranderingen in mijn document. Is dit de juiste manier om 3 extra kolommen bij te maken.


HTML:
Sub M_vilt()
   sn = ListBox2.List
   
   For j = 1 To UBound(sn)
       If (C_01.Value <> "") + (C_02.Value <> "") + (C_03.Value <> "") = (sn(j, 0) = Val(C_01.Value)) + (sn(j, 1) = C_02.Value) + (sn(j, 2) = C_03.Value) Then c00 = c00 & " " & j + 1
    Next
   
   If c00 = "" Then ListBox1.Clear
   If c00 <> "" Then ListBox1.List = Application.Index(sn, Application.Transpose(Split(Trim(c00))), Array(1, 2, 3))
   If UBound(Split(Trim(c00))) = 0 Then ListBox1.Column = ListBox1.List
End Sub
 
Laat eens zien wat je precies wil. Het is mij niet duidelijk.
 
Ik zou graag nog 3 extra kolommen in mijn formulier weergeven waar geen filter op zit. In het voorbeeldbestand zijn de kolommen in het geel gemarkeerd.
Ik heb dit ergens gezien in een document maar weet niet hoe ik dit voor mekaar krijg. De uren, punten en opmerking zou mee zichtbaar in het formulier komen.
Alvast bedankt!


Bekijk bijlage testformulier.xlsb
 
Je moet de columncount in de listbox natuurlijk ook even aanpassen.
 

Bijlagen

  • testformulier1.xlsb
    19,9 KB · Weergaven: 31
Super! Weer al wat bijgeleerd.
Aan iedereen die mij heeft geholpen, bedankt!!

Ik markeer dit als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan