Als ik in mijn excel-sheet willekeurig de kolommen filter dan houd ik na elke filtering van een kolom steeds minder regels over. Werkt prima maar het blad is 34 kolommen breed en heeft 775 regels. Dus heb ik een draaitabel gemaakt die bij de eerste filtering een resultaat levert maar de keuzes in de andere filters zijn nog allemaal zichtbaar.
Ik ben geen excel-expert en loop dus vast.
De bedoeling is om de excelsheet online te zetten zodat bezoekers de database naar willekeur kunnen filteren en na filtering de juiste regel overhouden.
Verder zou ik graag hulp willen hebben hoe een afbeelding naar tekst van een cel kan worden gelinkt en zichtbaar kan worden gemaakt. Ik gebruik nu de onderstaande formule waarbij de tekst in cel C23 in kolom C van blad Shapes wordt opgezocht en de afbeelding in de cel ernaast uit kolom D wordt gelinkt. Het resultaat is nu 0 maar ik zou graag de afbeelding uit de D-kolom zichtbaar willen maken.
=ALS.FOUT(INDEX(Shapes!D : D;VERGELIJKEN(C23;Shapes!C:C;0));"")
Ik ben geen excel-expert en loop dus vast.
De bedoeling is om de excelsheet online te zetten zodat bezoekers de database naar willekeur kunnen filteren en na filtering de juiste regel overhouden.
Verder zou ik graag hulp willen hebben hoe een afbeelding naar tekst van een cel kan worden gelinkt en zichtbaar kan worden gemaakt. Ik gebruik nu de onderstaande formule waarbij de tekst in cel C23 in kolom C van blad Shapes wordt opgezocht en de afbeelding in de cel ernaast uit kolom D wordt gelinkt. Het resultaat is nu 0 maar ik zou graag de afbeelding uit de D-kolom zichtbaar willen maken.
=ALS.FOUT(INDEX(Shapes!D : D;VERGELIJKEN(C23;Shapes!C:C;0));"")
Laatst bewerkt: