• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filters van 2 draaitabellen linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evatar

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
59
Hallo allemaal,

ik heb reeds gezocht voor mijn probleem en vond wel een oplossing voor 1 filter, ik zit echter met een probleem dat ik met 2 filters zit.

ik heb resultaten van jan - dec (aantal contracturen, aantal gepresteerde uren, % gepresteerde uren tov contracturen)

dan heb ik de volgende filters: Bedrijf en filiaal (we zitten hier met verschillende vennootschappen en per vennootschap zijn er verschillende filialen)

Wanneer ik bij mijn eerste tabel de filter aanpas op bedrijf X en mijn filiaal op 1 zou deze bij de tweede tabel ook moeten wijzigen.

Dit is wat ik al vond maar dit lijkt niet te werken voor 2 filters, de macro hangt daarbij vast.

Het vasthangen is bij regel :
Code:
choice = Target.PivotFields("Medewerker").CurrentPage

Indien iemand mij kan toelichten waarom deze macro niet werkt en of/hoe het wel kan, eeuwige dank!

Alvast bedankt

Evatar
 
Vanaf 2010 kent Excel slicers. Een slicer kun je koppelen aan meerdere draaitabellen. Geen macro's nodig.
 
Ok :eek: dat wist ik dus nog niet (shame on me) met die slicers is het inderdaad héél handig!! Dank je!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan