Filzip

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Ik heb een vraag over Mwsnap. Of eigenlijk wel over filzip.
Ik wil n.l de nederlandse taal in Mwsnap zetten, maar krijg het niet voor mekaar. Stom, stom, maar ik heb de n.l. taal dus gedownload en het kwam in Filzip. Nou heb ik vanalles geprobeerd om het in Mwsnap te krijgen , maar het lukt me niet :evil: Ik kan niet met filzip omgaan. Heb geprobeerd: extract to etc. maar blijkbaar doe ik toch wat verkeerd, terwijl het best heel simpel zal zijn. ( Altijd als je weet hoe het moet). Dus wie kan me uitleggen hoe het moet?? En misschien is er ook iemand die weet of er een N.L. handleiding is voor filzip? Alvast bedankt, groetjes: Gitana
 
Hallo Ruud, ik heb het meteen geprobeerd, maar bij het installeren staat niet de nederlandse taal.
Toch bedankt voor de reaktie :thumb:
 
ik heb het al in mijn pc staan maar heb het net nog een keer gedownload.en het werkt wel in het nederlands hoor

eerst downloaden
next
next
next
finish
op je bureaublad mwsnap3 aanklikken
en daarna krijg je een popup in beeld en daar nederlands selecteren

moet lukken
groetenj
 
Hoi Ruud, ik snap er niets van, heb het zo gedaan en plots werkt het progje in het nederlands. :thumb:
Toch stond de N.L. taal niet in het rijtje, wel 5 andere talen.
Maar dat doet er niet meer toe. Dus bedankt voor je tip.:thumb: toch wel gemakkelijker. groetjes Gitana
 
Is er nou nog iemand die me aan een N.L handleiding kan helpen van Filzip?? Gitana :)
 
Hallo Peter, bedankt voor de tip, ik heb ze meteen allebei opgeslagen. groetjes gitana :thumb: :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan