finetunen map "opstarten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
314
De programma's met een snelkoppeling in c:\documents and settings\all users\menu start\programma's\opstarten worden automatisch gestart bij opstarten van WinXP. Nou heb ik zitten klooien met de eigenschappen van de snelkoppeling van mijn downloadmanager Realdownload. Die werd vroeger opgestart maar tegelijkertijd verborgen. Er stond iets van "hidden" in de verwijzing van de snelkoppeling. Ik heb er mee zitten klooien en nu lukt het me alleen maar om de koppeling te laten verwijzen naar het .exe bestand wat Realdownload start. Dan komt het ook gelijk op het scherm en is dus niet meer verborgen. Ik heb allerlei omschrijvingen geprobeerd: .exe-hidden .exe.hidden .exe hidden en nog wel een paar anderen.

Hoe krijg ik Realdownload weer zo ver dat het wel opstart maar tegelijkertijd verborgen blijft?

Coen.
 
misschien in de DOS-box en daar naar de map gaan waar het bestand staat en dan het commando:

attrib +h *.exe

al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik niet weet of 'ie dan (visueel) op het buroblad in Windows "verdwenen" is.

Mocht dit de oplossing zijn en wil je het ooit terug willen draaien dan :

attrib -h *.exe

Suc6.

ps. denk aan de spatie tussen attrib en + dan wel - !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan