fire fox in nederlands ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
sinds kort gebruik ik fire fox, heb in options de laguages ingesteld op dutch nl maar nog steeds is alles in het engels.
wie weet de oplossing voor mijn probleem

b.v.d Martin

neen jouw link gaat niet naar een pagina waar de nederlandse versie opstaat. Anders druk die weer gewoon op download now en dan zit ie weer met een engelse versie.

Dan kan jij ook niet lezen, want als je op mijn link klikt en dan rechtboven op de site kijkt(wat ik ook geschreven heb), zie je toch echt de Nederlandse versie.

hangt dus van je instellingen van je browser af. Als je browser zelf op nederlands is ingesteld dan zie je ook de nederlandse versie van firefox om te downloaden maarja. Bij mij staat daar dus de engelse.

Hij had hem toch al ingesteld op Nederlands, dus ziet hij rechtsboven de Nederlandse.

fire fox nederlands

hallo A.J
bedankt voor de oplossing, op het door jou gegeven adres staat idd de download van de nederlandse versie.
sorry lamp maar AJ had dus gelijk

nogmaals bedankt

Het kwam er mij alleen op neer dat mijn oplossing de zekerste was. Want ken veel mensen die klagen dat firefox niet in het nederlands is en gewoon niet goed uit hun doppen kijken bij het downloaden.
Het komt er niet op neer wie gelijk heeft of wie ongelijk heeft want het hangt gewoon van de instellingen van je brower af of je de nederlandse of de engelse versie hebt.

Het maakt allemaal niet uit.
Zolang de TS maar geholpen is.

fire fox

als het probleem maar opgelost is en dat is het , ik wil jullie daarom hartelijk danken.
graag tot een volgend probleem
groeten Martin

Liever niet zeg, hahahahahahahahahaha

Succes,
Fonz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan