FireFast Beta 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey1999

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hallo iedereen

Ik wil mijn zelfgemaakte tool, die nog in testfase is, verspreiden: FireFast Beta 1.0.
Hiermee kan je de webpagina's in Firefox supersnel bekijken zonder wachttijd. Compleet met uitleg en software. Systeemvereisen: Mozilla Firefox, Windows en 44 bytes harde schijf. Downloads:

Uitleg: http://rapidshare.com/files/446690316/Uitleg.txt
User.js: LINK VERWIJDERD WEGENS NIEUWE UPDATE, SCROLL NAAR BENEDEN!

Heb je feedbacks? Post ze hier.

MVG

Laatst bewerkt:
Denk niet dat veel mensen dat zomaar even doen, zonder enige uitleg over hoe en wat....

Ik wil mijn zelfgemaakte tool
Uhu. Zelfgemaakt... right.

Het was mischien interessanter geweest om een (korte) tutorial te schrijven over hoe je Firefox sneller kan maken. Want nu kan je ook gewoon linken naar bijvoorbeeld deze of deze pagina.

Nog erger, het wordt (soms) zelfs afgeraden (ref naar hier) om de delay op 0 te zetten.

:thumb:

[edit]ohja. Ik heb al een custom user.js bestandje. Volgens je beschrijving zou ik het moeten overschrijven?![/edit]

[edit]ohja-ohja: werkt overgens ook op Ubuntu - alleen de map is anders. Wel handig om erbij te vertellen. Durf te wedden dat het eigenlijk wel op elk OS werkt waar Firefox op staat.[/edit]

Laatst bewerkt:
1. Het is veilig om het te gebruiken, de uitleg zit erbij. mrmusic
2. Ik heb dit geschreven voor computernoobs, de enige fout die ik ontdekt hebt is dat sommige pagina's wat later werken. Daar ben ik mee bezig om die fout te verhelpen! Als je dat bestandje (user.js) al hebt, dan kan je hem veilig overschrijven. Eerdere uitgevoerde scripts gaan, indien je dit bestandje overschrijd, definitief verloren! Ik gebruik geen Ubunti, dus ik kan de uitleg voor dit OS niet maken. Mijn excuses voor het ongemak. That Guy

EDIT: Bedankt voor je feedback!

Er zit wel een bestandje bij hoe je het moet doen, maar NIET hoe het werkt.

En denk niet dat iemand zomaar iets op zijn pc gaat zetten zonder enig inzicht te hebben.

Vindt het een beetje onduidelijk en 'eng' om te gebruiken. Bij mij doet sinds ik dat bestandje hebt toegevoegd Mozilla Firefox best vreemd.

Pagina's zoals Google Afbeeldingen laadt hij niet meer goed. Ook Twitter wordt er erg sloom door.

Ook wat heel irritand is, is RapidShare. Gebruik bijvoorbeeld MediaFire (is maar een tipje hoor;))

Kortom, ik vindt het niet echt nuttig. Sorry.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Vindt het een beetje onduidelijk en 'eng' om te gebruiken. Bij mij doet sinds ik dat bestandje hebt toegevoegd Mozilla Firefox best vreemd.

Pagina's zoals Google Afbeeldingen laadt hij niet meer goed. Ook Twitter wordt er erg sloom door.

Ook wat heel irritand is, is RapidShare. Gebruik bijvoorbeeld MediaFire (is maar een tipje hoor;))

Kortom, ik vindt het niet echt nuttig. Sorry.:rolleyes:

Is goed joh, ik ben bezig om een 2.0 versie te bouwen met meer mogelijkheden en bug oplossing... Als je hem wil uinstallen gewoon dat userjs bestandje verwijderen.

wegens geen belangstelling ondersteuning gestopt

Laatst bewerkt:
Als ik je kan helpen met testen geef je maar een bericht.
Ik ben overal in geïnteresseerd.

Zie het laatste bericht van de topic starter, welke ruim een jaar geleden geplaatst is. Graag oude topics met rust laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan