FireFlox Lite V1.0 Beta Version

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobzze

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo,

Ik ben vandaag begonnen met het maken van een Webbrowser.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Er zit bijna niks in maar wat verwacht je anders van een beginneling die vandaag voor het eerst een webbrowser zonder tutorial heeft gemaakt :p

Download Linken:

Klik hier voor de .exe !
Klik hier voor de .rar !

Ik zoek nog mensen die mee willen doen aan het project!

Groeten Bob.

Laatst bewerkt:
Ik zou wel de naam veranderen.
T lijkt een beetje of je mee wil liften op het succes van een andere browser

Ja, je hebt een begin, maar kan je hem niet wat uitgebreider maken.
Deze vond ik op het internet. Heb het in een word bestand gezet, zo komt er geen verwarring met reclame voor andere site(s).

Download het .doc bestandje

Greetz,

PP

kommen er nog Functies op want hij is erg kaal

ik had je de code voor de vorige volgende home refresch stop ook nog gestuurd! Probeer die er ook eens bij in te bouwen!!!

Inderdaad zééér basis maarja het werkt in ieder geval. aleen spijtig dat ik hem niet kan maximaliseren.

Bedankt voor alle reacties, ik ga er verder aan werken de komende weken, zal iemand nog willen helpen?

Groetjes Bob.

Hey, ik heb mn eigen multitab browser control net af, mss kan je die gebruiken ;)

Je kan hem hier downloaden. Hoef je gewoon op je form te plaatsen, en je hebt alle basis functionalliteit van een browser + een hele zooi extra crap :)

de balken bij het scrollen zijn nogal moeilijk zichtbaar, licht dit aan mij? misschien iets donkerder maken

de balken bij het scrollen zijn nogal moeilijk zichtbaar, licht dit aan mij? misschien iets donkerder maken

Idd het is niet echt duidelijk. Denk dat het eerder aan de schuifknop dan aan de balk zelf licht :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan