Firefox 1.507 start niet meer opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Iedere keer als ik Firefox heb afgesloten met het kruisje rechtsboven en ik herstart Fire fox opnieuw dat verschijnt er een foutmelding dat Firefox niet kan worden gestart omdat er nog een sessie actief zou zijn. Volgens de procesmanager is dat ook zo. Sluit ik Firefox af via Bestand - Afsluiten dat wil het nog wel eens zo zijn dat er wel opnieuw kan worden gestart maar zeker is dat nooit.

Zie voor melding de bijlage

Weet er iemand een oplossing voor dit probleem dat ik enkele maanden heb in de veronderstelling dat bij een update er wel een oplossing zal zijn. Niets is echter minder waar!

Bij voorbaat dank

Theo

Bijlagen

• foutmelding Firefox.jpg
    foutmelding Firefox.jpg
    17,8 KB · Weergaven: 19
Druk op CTRL+ALT+DEL

ga naar tabblad processen

Vind firefox.exe click met je rechtermuis erop sluit het proces af, dan kan je firefox weer opnieuw opstarten.

Proces is inderdaad te beëindigen

Dat klopt helemaal en dat doe ik iedere keer. Echter hier wil ik nu juist van af want die handeling begint mij aardig te vervelen terwijl ik daar eerder nooit geen last van gehad heb.

Verwijderde Firefox eens via de normale weg en download dan de nieuwste versie en installeer die. Je hebt kans, dat je probleem dan is opgelost.

Opnieuw installeren helpt niet

Het helpt helaas niet maar wat mij wel opvalt is dat als ik FireFox via windows uninstalleer en vervolgens de directory volledig verwijder bij het opnieuw installeren mijn eerder aangebrachte instellingen weer netjes worden teruggezet. Zoals de extenties. Het lijkt erop dat ondanks uninstalleren via windows en het verwijderen van de directory er toch nog ergens gegevens bewaard blijven.

Groet

Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan