firefox 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Als ik een url uit de lijst aan klik ,word hij in de balk gezet en moet ik of enteren of het groene driehoekje aanklikken,in oudere versie starte die url direct als je hem plaatste,kan dat ook ingesteld worden bij firefox 2.0?
bedankt

Wanneer ik op het zwarte pijltje ,naast het URL vak , (punt naar beneden) druk om te bladeren en ik klik in de lijst op het URL wat ik wil hebben start deze meteen. Begrijp niet goed wat je bedoelt.

als ie het niet gewoon doet dan is er iets raars.
bij mij doet alles het gewoon en ik heb sinds ik de nieuwe versie heb nog niks aan de instellingen veranderd.

Wanneer ik op het zwarte pijltje ,naast het URL vak , (punt naar beneden) druk om te bladeren en ik klik in de lijst op het URL wat ik wil hebben start deze meteen. Begrijp niet goed wat je bedoelt.

als ik op dat zwarte pijltje naar onder klik en dan een url kies,dan verschijnt dat in de balk en moet ik of enteren of op het groene pijltje naar rechts klikken,ik snap er ook niks van hoe dat kan.

opgelost als ik tabbedbrowser extensie installeer werkt het niet meer ,die verwijderd en het werkt als vanouds met die url's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan