firefox 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hallo
ik heb net firefox 3 geinstalleerd,alles goed ,behalve dat de adresbalk,wat firefox onthoud een rommeltje geworden is
hoe verwijder ik die adres onthouden gegevens

navigatie geschiedenis verwijderen ,dan zie ik niet wat ie verwijderd ,adresbalk gegevens blijven staan

bedankt

Laatst bewerkt:
Hoi Bertus,

Bedoel je als je in je adresbalk intypt bijvoorbeeld 'http://' en dan komt er iets verschijnen? (iets over Mozilla/Firefox) Zoja, daar had ik ook last van! Je moet dan naar 'bladwijzers' en dan naar 'recente aangemaakte bladwijzers' en dan kan je daar met rechtermuisknop het verwijderen.

hallo
De adresbalk,wat firefox onthoud een rommeltje geworden is
,adresbalk gegevens blijven staan

Hallo allemaal. Hier heb ik precies hetzelfde probleem, de adresbalk vertoont niet meer wat die bij de vorige FF versies liet zien. Erg ongemakkelijk moet ik zeggen. Heb de commentaren van Jelly en Chun ook doorgenomen, maar ook daar heb ik geen oplossing bij aangetroffen. Hopenlijk komen er nog meer reacties binnen. Groetend,

John

Jelly, bedankt voor al die informatie. Je hebt een goede speurneus! Echter, het enig wat er verandert in de adresbalk is de presentatie, de hinderlijke inhoud met Favorites etc. blijft behouden. Ik zie nog niet goed de voordelen van FF3 boven de voorgaande versies.

Ik heb het nu ook geïnstalleerd en je hebt gelijk. Die website zegt ook alleen "to make it look like FF2", zie ik nu. Als al die andere oplossingen op die eerste pagina niet werken dan ben ik bang dat je het in FF3 niet voor elkaar zal krijgen om de oude werking terug te krijgen. Je kunt terug stappen op FF2 als dat een optie is.

Je kunt terug stappen op FF2 als dat een optie is.

Dat zal in mijn geval waarschijnlijk het meest aangewezen alternatief zijn, want heb nog steeds geen grote voordelen ontdekt in FF3 boven FF2.

images

Laatst bewerkt:
geheugen gebruik van FF 3 schijnt effiecienter te zijn dan in FF2

Een huis-tuin-en-keuken PC gebruiker zoals ondergetekende let niet zo erg op de efficiency van het geheugen. In mijn persoonlijk geval ben ik weer teruggestapt naar Firefox 2.0.0.12 en heb zodoende mijn probleempje opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan