Firefox 3.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hi mensen...er is iets vreemds aan de hand en ik kom er niet uit. Sinds 3 dagen heb ik de Firefox 3 geinstalleerd. Echter nu will hij niet meer openen. Tevens wilden al mijn andere programma's ook met moeite openen. (soms pas na 10 minuten) Met mijn Opera browser is er echter geen probleem. Het vreemde is dat ik altijd al Firefox gebruikt heb, en nu werkt hij ineens niet meer. Ik heb hem gedeinstalleerd en een oudere versie erop gezet, echter direct weer hetzelfde probleem. All mijn programma's openden met zeer veel tegenzin. Eerst dacht ik aan een virus, doch na een scan met mijn AVG, en via de Comodo Firewall, geen infecties. Weet er misschien iemand wat er hier aan de hand is? Na deinstallatie van de oudere versie, en na het rebooten was ik ook ineens mijn Desktop achtergrond kwijt. Alleen mijn programma iconen stonden er nog. Mijn systeem draait op Windows Vista Home Basic, en normaal heb ik hier absoluut geen problemen mee. Daar de Firefox 3 de eerste dagen perfect werkte, is er misschien iets anders aan de hand? Ik zou hem zo graag terug willen, de Opera brouwser is goed en snel, but the Security vertrouw ik niet helemaal. PLEASE HELP.....a desperate person. Ik weet het niet meer.

Note: Na deinstallatie van de Firefox werkt alles weer naar behoren. Maar toch.

Alvast bedankt voor alle eventuele hulp en adviezen..:thumb:

Vreemd, op de manieren waarop je het hebt gedaan is goed; dus eerst compleet alles verwijderen, herstart en dan nieuwe versie erop gooien. Erg vreemd dat hij dan problemen veroorzaakt; ook dus met de oude 2.0 versie die eerst geen problemen gaf?

Dank voor je reactie. En inderdaad ook de oude versie gaf problemen. En het vreemde is, dat nu ik alles verwijderd heb van Firefox , alles weer loopt zoals het hoort. Mijn Opera werkt als een zonnetje. Alleen ben ik een Firefox fan, dus misschien is het toch iets in het besturings programma Vista? Ik ben nog steeds zoekende....:thumb:

Vreemde genoeg... toeval

Hallo Ed,

Ik ben een braziliaanse en maak ook gebruik (net als jij) van VISTA en FF. Maar zojuist na de installatie van 3.0 - heb ik "my five minutes of fame" en daarna hell! Dat ding doet ook niet meer, en start niet eens op! Ik heb al in verschiellende sites informatie gezocht en tot nu toe niks gevonden. Is het voor jou inmiddels gelukt?

Abraço...
Joãozinhobrazil

Firefox 3

Hi there, toeval bestaat niet..smile. Maar het is my inmiddels wel gelukt ja. Ik heb hem verwijderd met Revo uninstaller. Een hele goede, omdat hij ook de restanten in the registry verwijderd. Daarna ben ik naar de Firefox site gegaan en heb hem opnieuw gedownload and installed. Nu werkt hij als een zonnetje!! Ik hoop niet dat ik het nu jinx...Probeer het eens en laat het mij even weten? Succes:thumb:

Fire Fox Vista Vs. XP

Hallo back Ed,

Nog bedankt voor jou sneller antwoord.
Het is mij ook gelukt om FF bij mijn laptop met Vista system te krijgen. Allen komt iets heel.. héél raar dat ik niet begrijp.

Issue 1:

Bij VISTA, Heb ik hem geïnstalleerd, en wanneer ik op mijn site (gebaseerde op joomla) wil bewerken en in de toetsenboord de "TAB" toets gebruik, pak die niet. Die weigert en ga direct naar een ander veld da "ik niet wil".

Issue 2:

De pop- ups van de schrijf ruimte krijg ik niet open. Een voorbeeld: Hier bij helpmijn als je de lettertypes wilt veranderen, is het maar een kwestie van in het peeltje klikken en daar zijn de opties. En bij mij, het lijkt dat de peeltjes zijn geblokkeerd. Maar ik heb nergens wijzig gemaakt.

Enkele idee?

Normaals bedankt en tot later weer.

Fire Fox Vista Vs. XP

Hallo back Ed :),

Nog bedankt voor jou sneller antwoord.
Het is mij ook gelukt om FF bij mijn laptop met Vista system te krijgen. Allen komt iets heel.. héél raar dat ik niet begrijp.

Issue 1:

Bij VISTA, Heb ik hem geïnstalleerd, en wanneer ik op mijn site (gebaseerde op joomla) wil bewerken en in de toetsenboord de "TAB" toets gebruik, pak die niet. Die weigert en ga direct naar een ander veld da "ik niet wil".

Issue 2:

De pop- ups van de schrijf ruimte krijg ik niet open. Een voorbeeld: Hier bij helpmijn als je de lettertypes wilt veranderen, is het maar een kwestie van in het peeltje klikken en daar zijn de opties. En bij mij, het lijkt dat de peeltjes zijn geblokkeerd. Maar ik heb nergens wijzig gemaakt:shocked:.

Enkele idee?

Normaals bedankt en tot later weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan