Ed58
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2007
Hi mensen...er is iets vreemds aan de hand en ik kom er niet uit. Sinds 3 dagen heb ik de Firefox 3 geinstalleerd. Echter nu will hij niet meer openen. Tevens wilden al mijn andere programma's ook met moeite openen. (soms pas na 10 minuten) Met mijn Opera browser is er echter geen probleem. Het vreemde is dat ik altijd al Firefox gebruikt heb, en nu werkt hij ineens niet meer. Ik heb hem gedeinstalleerd en een oudere versie erop gezet, echter direct weer hetzelfde probleem. All mijn programma's openden met zeer veel tegenzin. Eerst dacht ik aan een virus, doch na een scan met mijn AVG, en via de Comodo Firewall, geen infecties. Weet er misschien iemand wat er hier aan de hand is? Na deinstallatie van de oudere versie, en na het rebooten was ik ook ineens mijn Desktop achtergrond kwijt. Alleen mijn programma iconen stonden er nog. Mijn systeem draait op Windows Vista Home Basic, en normaal heb ik hier absoluut geen problemen mee. Daar de Firefox 3 de eerste dagen perfect werkte, is er misschien iets anders aan de hand? Ik zou hem zo graag terug willen, de Opera brouwser is goed en snel, but the Security vertrouw ik niet helemaal. PLEASE HELP.....a desperate person. Ik weet het niet meer.
Note: Na deinstallatie van de Firefox werkt alles weer naar behoren. Maar toch.
Alvast bedankt voor alle eventuele hulp en adviezen..:thumb:
Note: Na deinstallatie van de Firefox werkt alles weer naar behoren. Maar toch.
Alvast bedankt voor alle eventuele hulp en adviezen..:thumb: