firefox bookmarks

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldDewoeste

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2006
hi, ik heb n nieuwe harddisk gekocht en nu wil ik de bookmarks die ik op n andere hardeschijf had overzette,
is dat mogelijk? ik kan ze niet vinden in de program files/mozilla/firefox etc

Laatst bewerkt:
Raceman zei:
C:\Documents and Settings\jouwnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<blabla>.default

Daarin staat een bookmarks.html bestand, hierin staan je favorieten.

Let erop dat de map "Application Data" een verborgen map is, dus dat je wel in Windows insteld dat je verborgen mappen kan zien.

Er is overigens ook een FireFox bookmark backup plugin. Deze is te downloaden op:
http://www.pikey.me.uk/mozilla/

Succes
Bron

Zoek deze eens op:

C:\Documents and Settings\jouw gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\Default.xxx\bookmarks.html

RonaldDewoeste zei:
hi kan je dan ook bestanden terug vinden waar je n password op heb ?
ik had op n acount op me andere harddisk n password maar die bestanden kan ik niet meer terug vinden, ik heb die harddisk als slave en n andere draait ie nu windows op
Ik zie het verband niet? Windows verbergt standaard bepaalde mappen, maar dat heeft niets met wachtwoorden te maken.

Creatief crossposten dus. :D

Wat heeft dat nu met Firefox bookmarks te maken?

buffy zei:
Creatief crossposten dus. :D

Wat heeft dat nu met Firefox bookmarks te maken?

nou die kan ik dus nu ook niet vinden omdat die dus op die harddisk staan met n password, je weet wel windowsxp acounts

buffy zei:

nee gewoon bij windows xp "gebruikersaccounts"
Configuratiescherm en dan "gebruikersaccounts" staat het bij
en daar kan je n password op zette. maar ik heb die gebruikersacount op me ouwe harddisk gehad en niet op me nieuwe waar me xp op draait en ik kom dus niet meer bij me bestanden van me ouwe harddisk die ik nu als slave heb ik kan alleen bij de bestanden op de toenmalige C schijf komen... dus niet bij de "mijn documenten map" als ik zoeken gebruik kan die ze niet vinden en als ik kijk hoe vol de schijf is klopt het gewoon dus t moet er nog wel op staan :confused:

is het denk je hetzelfde als bijvoorbeeld je password vergeten? daar zal toch ook wel n tool ofso voor zijn?
het enige anders eraan is dat ik nieuwe windows heb en me windows dus op n andere draai en niet op de harddisk met de gegevens...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan