Firefox-browser wordt volwassen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Firefox-browser wordt volwassen

Dinsdag, 14 september 2004 - webwereld.nl De browser Firefox ontgroeit na lange tijd zijn bètastadium. The Mozilla Foundation heeft dinsdag een preview van Firefox 1.0 uitgebracht.

Firefox is sinds februari dit jaar de naam voor de browser van The Mozilla Foundation. Voorheen stond de browser bekend onder de namen Firebird en Phoenix. Inmiddels wordt Firefox door steeds meer Internet Explorer-gebruikers als alternatieve browser gebruikt.

In juli constateerden analisten van WebSideStory voor het eerst een daling in het aantal gebruikers van IE. Het marktaandeel van IE wordt geschat op 95 procent. De populariteit van Firefox is mede te danken aan een reeks beveiligingslekken in IE.

Het aantal downloads van de open-sourcebrowser is sinds de ontdekking van het Trojaanse paard Download.Ject eind juni flink gestegen.

Firefox 1.0 is de opvolger van de huidige versie 0.93. De browser is gratis te downloaden via de website.

Zie ook: mozbrowser.nl
 
Hier ben ik...live vanuit Mozilla Firefox voor het eerst in mijn leven ;) Maar hij wil geen Flash plugin downloaden waar hij om vraagt. Er gebeurt niks. Waar kan ik die zo downloaden?
 
Ah, ik gebruik al firefox van in't begin en ik moet zeggen... Het is de snelste, stabielste en meest gebruikvriendelijke browser die ik ooit heb gebruikt :thumb: Een aanrader voor elke ervaren surfer.

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan