Firefox / Chrome en CSS

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Hi there,
Ik maak internet pagina's en heb er nu 1 met CSS.
Kan Firefox (en Chrome) wel goed omgaan met CSS en frame's?
index.htm is een frame met head en main. --> geen background (via CSS) te zien in zowel head als main in Firefox en Chrome.

Head bevat menu. Na aanklikken van menu item laad een pagina in main met link naar dezelfde CSS. Die pagina heeft dan wel een background in Firefox en Chrome.

In IE7 ziet alles er prima uit.

Firefox 3.5.2, Chrome, IE7
Windows XP

Bedankt alvast voor een reactie,
Frans

En heb je al safari getest? In chrome en ff zal het zeker goed gaan.

Jobbes

Het gaat dus niet goed met FF en Chrome.
Safari niet getest.

groet Frans

dan heb je waarschijnlijk een foutje in je code zitten. (schrijf je je site vanuit de code of gewoon :o???

Safari en Opera geven hetzelfde probleem.
Opvallend is (lijkt) dat als de menulink naar een pagina zonder frames is dat de achtergrond dan goed is.
... ik denk dat de link naar de CSS in de code moet staan op de plaats waar de codes staan van de frameset ...???
Gebruik nu Dreamweaver CS3 zowel het code als het design gedeelte. Waar kan ik in Dreamweaver de code vinden van de framesets?

groet Frans

css en frame's zijn niet de beste vrienden... met css heb je divs en je maakt een nieuwe pagina door een sjabloon.

Je zei het al Jobbes:
... hier en daar foutjes met de code. Ik heb de coden aangepast mbv frontpage.
Backgrounds zien er nu goed uit, site ziet er nu goed uit met de verschillende browsers.
... hier en daar nog een "frame foutje".

Frames en CSS kunnen op zich goed werken.

groet Frans

Hallo,:)

Leuk dat het werkt:thumb: wilt u nog even de status van het bericht op opgelost zetten? (Rechts onder).

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan