firefox en hotmail lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

popart21

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hallo
als ik op de msnkwebbelsite zit
en ik wil via die site naar mijn inbox van hotmail,,,dan crasht de boel
ik gebruik firefox

wat is hier aan te doen?

MSN werkt uitsluitend met Internet Explorer samen.

Dus als je die verwijderd hebt, dan gaat het niet werken.

Succes,

Tijs.

installeer de ietab van firefox en probeer het dan nog eens.

hotmail firefox

waar en hoe moet ik op firefox een ietab plaatsen

vraag 2 als ik ie van mijn pc verwijder kan ik dan wel via de msn in de hotmailbox?

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419

klik op de link en daarna klik je op de groene balk...daar staat installeer now.
Daarna komt er een pop-up dat deze aan het installeren is.
Als dat gedaan is probeer msn dan nog eens.
en ie verwijderen van je computer......waarom ??

lukt niet

als ik op de groene balk klik en instaleer now

dat helpt ook niet hij blijft vastlopen tijdens msn firefox naar hotmail

heb je internet explorer helemaal van je pc afgehaald ??

*Dit heb ik niet gehoord. Dit heb ik niet gehoord. Dit...*

Met welke site probeer je exact verbinding te maken?

Normaal ga ik via www.hotmail.be maar die schijnt nu moeilijkheden te hebben met doorverwijzen. Wat vindt je firefox van http://mail.live.com ?

Waar het om gaat is het klikken op het envelopje vanuit MSN Messenger/Live Messenger danwel het klikken op Mijn Postvak dat een keuze is als je rechtsklikt op het MSN/Live messenger-icoontje in het systeemvak.

Dat werk niet met Firefox, uitsluitend met IE, dus vandaar de vraag of IE misschien in zijn geheel verwijderd is of corrupt is.

Natuurlijk kun je wel gewoon naar www.hotmail.com gaan of mail.live.com, ook vanuit Firefox, maar dat is niet waar de topicstarter het over had in zijn eerste posting/zijn vraag.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Je kunt het wel met MSN Plus! dacht ik? Kun je daar niet zelf de browser kiezen waarmee je de links opent? Of is dat StuffPlug-NG?

In ieder geval, hoe kun je iets in firefox laten vastlopen als MSN het opent met IE?

firefox msn hotmail

ik wil hotmail post openen vanuit msn
en ik gebruik firefox als browser
dat lukt dus niet

met ie lukt het wel als browser

25x hetzelfde gezegd, maar er nog steeds geen sikkepit duidelijker op geworden...

1. Je MSN opent de doorverwijspagina in Firefox, en bij het doorverwijzen loopt het allemaal in het honderd.

... of ...

2. Jij kopieert de url van de doorverwijspagina naar Firefox, en hij brengt je niet naar de juiste plaats.

... of ...

3. De mailsite van MSN loopt in Firefox altijd in het honderd, hoe je hem ook probeert te benaderen.

Dewelke van de drie is de juiste?

Heb je je privégegevens al eens opgeruimd in Firefox?
Extra >> Privégegevens opruimen... (vink alles aan en druk op "... nu opruimen")

punt1

dank Savi
het betreft punt 1

ik heb alles aangevinkt in opruimen

dank voor reactie

grt peet

nog steeds

het probleem is nog steeds niet verholpen
ik kok via de msnkwebbelbox niet in mijn hotmail mail box
dan loopt tie vast
met ie lukt het wel
maar ik gebruik mozilla firefox

Ik weet niet hoe het komt dat het niet werkt. Je hebt de browser waarmij hij z'n mails opent aangepast in Plus! ? In tegenstelling tot wat dnties zegt, kan de mail via het envelopje wél in elke browser geopend worden. Standaard zou hij wel in IE open gaan, maar mits wat aanpassingen gaat het perfect in Firefox.

Wat ik me nu dus afvraag is hoe je het voor elkaar hebt gekregen om überhaupt Firefox automatisch te laten openen bij het klikken op het envelopje. Bij mijn weten is er slechts één manier om dat voor elkaar te krijgen, en dat is via Stuffplug-NG. Gebruik je die?

firefox en mailbox hotmail

ik kan wel bij mijn hotmail komen via de link hotmail in de startpagina
ik gebruik firefox

maar als ik via het envelopje op de msnpagina in mijn hotmail wil kijken loopt het vast
nu heb ik gehoord dat ie dat doet om firefox dwars te zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan