Firefox en In-frames

• Onderwerp starter Onderwerp starter 3lit3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

3lit3

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Hallo,

Ik heb voor mijn school een pagina gemaakt waardoor je de informatie kunt zien van de school (lesuitval en dergelijke). Deze site staat succesvol op internet en is hier te vinden.

Het werkt perfect onder internet explorer. Toch heb ik laatst erg veel klachten gekregen dat hij het niet deed en wat bleek? Ze hebben allemaal Firefox! Het moet dus aan Firefox liggen. Ik heb de browser zelf ook gedownload en ik kreeg dezelfde problemen.

Toch was er een ander die ook Firefox gebruikte en die had deze problemen niet :shocked: :eek: :confused:.

Hoe kan dit probleem verholpen worden. Het is vrij belangrijk dat dit probleem opgelost wordt.

Hartstikke bedankt!

Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb de pagina eerst laten exporteren uit flash (deze heeft een tool zodat je niet eerst de film moet activeren). ik was bang dat het hier aan zou liggen. "gelukkig" zijn het gewoon wat stomme foutjes.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Groetjes.

Nee dit is de oplossing:

Het is niet helemaal netjes maar anders moet ik een ander nutteloze topic openen.

Het antwoord op de vraag van het niet tonen van in frames lag niet aan de 28 fouten in de pagina, maar aan het feit dat FireFox de doorzichtigheids code van flash niet kent. Daarom werlte hij niet.

Nu is het probleem weer opgelost.

Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan