firefox flikkert

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
1.232
Als ik een pagina laad dan flikkert het beeld ook als ik nu tikt en hij laad een flash video van youtube
echt irritant ik kweet niet of dit aan firefox licht


want als ik firefox afsluit dan sluit firefox niet echt af hij blijft in mijn Taskmanager staan en gaat pas weg als ik hem Delete met progress beëindigen


wat kan ik doen als ik een spel speel via firefox dan flikkert dat echt te veel
me video kaart is goed en sterk genoeg




het lijkt net of de pagina steeds minimaliseert en daarna weer maximaliseert
 
Eerst maar eens beginnen met alle plug-ins en extensies uitschakelen, behalve de essentiële: Extra -> Add-ons -> Laat in tabblad Extensies alleen de Java Console en Java Quick Starter actief (als je die hebt), de rest uitschakelen. In het tabblad Plug-ins de Quick-time Plug-in, de Shockwave Flas plug-in actief laten.

Herstart daarna Firefox en kijk of het dan beter gaat. Indien ja, dan kun je 1-voor-1 die extensies weer inschakelen, firefox herstarten en weer testen, net zolang totdat je de extensie(s) en plug-in(s) gevonden hebt die verantwoordelijk zijn voor je probleem.

Verder zou je ook kunnen kijken of het uitschakelen van toolbars iets helpt. Rechtsklik op een leeg stuk naast het menu van Firefox, en schakel toolbars uit totdat je de 'schuldige' gevonden hebt.

Succes,

Tijs.
 
Eerst maar eens beginnen met alle plug-ins en extensies uitschakelen, behalve de essentiële: Extra -> Add-ons -> Laat in tabblad Extensies alleen de Java Console en Java Quick Starter actief (als je die hebt),

Tijs.

Het is door Shockwave flash player 10.1.82
 
Mooi dat je nu in ieder geval een 'schuldige' gevonden hebt! :)

De versie die ik hier geïnstalleerd heb staan als plug-in is versie 10.1.82.76

De versie die nu schijnt geïnstalleerd te kunnen worden voor firefox is 11.5.8.612, te downloaden hier

Hopelijk helpt het wat.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Die versie is bedoeld voor netscape als ik dan de standaard versie 10.1.82.72 dan werkt niks meer wat met flash te maken heb
 
Die versie is bedoeld voor netscape als ik dan de standaard versie 10.1.82.72 dan werkt niks meer wat met flash te maken heb

Wil je je zin nog eens goed nalezen? Ik snap niet wat je hierboven allemaal schrijft. En nee, ik heb geen probleem met versie 10.1.82.72. Bovendien zijn (zover ik weet) Netscape plugins compatible met die van Firefox.

Wél lijkt het zo te zijn dat (ook al wordt ik via het plug-ins overzicht doorgeleid naar dat gelinkte bestand) er helemaal niets in de C:\Program Files\Mozilla Firefox map wordt geschreven, waardoor ik het idee krijg dat het installatiepakket zich alleen met Internet Explorer bezighoudt ipv. met Firefox/Netscape.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan