firefox functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Hoi, een vraag : ik merk dat mbv firefox ( wat is deze browser sterk verbeterd de laatste tijd ! ) bepaalde functies niet worden uitgevoerd op mijn site. Als ik het met IE 7 doe dan werkt het wel. Ook voor zo'n 'moeilijke' pagina :confused: als de home page wil ik graag Mozilla FireFox kunnen toepassen omdat ook velen alleen met deze browser zo'n pagina willen bekijken, toepassen ( 2.0.0.6 ) ..... :)

WAT te doen ( plugins, iets anders ? ) ..... Betreft : http://members.home.nl/pc1l en met name dan de afhandeling van de mediaplayers ( NASA television ) en de ( html ) buttons, al is dan deels er ook sprake van action ( flash ) script !

Met veel dank voor een antwoord, Leon25 :cool:

Hoi !

Ik gebruik ook Firefox 2.0.0.6, en de link die je geeft levert bij mij geen enkel probleem op !

In elk geval zou ik de IE addon: http://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419 installeren.

Misschien heb je er meer nodig, maar dat moet je zelf even uitproberen.

Greetz,

Harry.

Aal het doen, maar als het werkt ( verwacht van wel, dank voor de tip ! ) zal iedereen zonder deze IE TAB de betreffende home page 'fout' :confused: blijven zien. Ik vraag mij nu af of ik gemakkelijk inhoudelijk ( de html page zelf betreffende ) kan modificeren wat ivm de opzet niet heel erg eenvoudig zal zijn. Zodat iedereeen met een redelijk updated mozilla firefox de pagina foutloos kan zien ..... :)

Kan ik eventueel deze laatste vraag nog eens stellen in het forum maar op een meer geeigende plaats ( websites oid ? Gr. Leon25.

Hoi !

Ik gebruik ook Firefox 2.0.0.6, en de link die je geeft levert bij mij geen enkel probleem op !

In elk geval zou ik de IE addon: http://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419 installeren.

Misschien heb je er meer nodig, maar dat moet je zelf even uitproberen.

Greetz,

Harry.

link die je geeft levert bij mij geen enkel probleem op !

Dus jij hebt werkelijk alles precies op de goede plaats staan ? Maar dan natuurlijk met de IE TAB geactiveerd, neem ik aan !

ook ik heb geen probleem met jouw link.
anders even heel firefox uninstaleren en dan de laaste versie terug instaleren.
ook kan je zien of het helpt om java sun for firefox te instaleren.

Hoi !

Iedere ECHTE Firefox-gebruiker heeft de IE-addon geinstalleerd, omdat je anders bij iedere site van Microsoft e.a. van browser moet wisselen.

Daarnaast het ik nog Vista Aero, Flashplayer, Ned. woordenboek. Flashget-ondersteuning etc. etc, geinstalleerd.

De charme van Firefox is juist dat je de browser compleet naar je hand kunt zetten.

Van website's heb ik geen verstand, daarvoor kun je misschien beter 'n topic in de juiste rubriek openen.

Greetz,

Harry.

voor Virtuosa

..... OK ik had JAVA SUN al geinstalleerd, maar dat maakt hier dus niks uit al is het een goede opmerking omdat een dergelijk probleem vaak ook met scripten te maken heeft ..... Ziet er naar uit dat ik toch een probleem buiten de Mozilla browser heb of dat het een installatie probleem heb.

Maar concreet : ook jij hebt dus gewoon NASA TV beeld lopen in ( voor alle zekerheid nogeens ) http://members.home.nl/pc1l ??? De play en stop buttons zitten op dezelfde plaats op de player en ze werken ??? ( hier niet grrr :evil: :confused: )

voor Harry

Vista Aero, Flashplayer, Ned. woordenboek. Flashget-ondersteuning etc. etc, geinstalleerd.

De charme van Firefox is juist dat je de browser compleet naar je hand kunt zetten.

Ok .... ik zal eens gaan checken ..... Tnx Respons Leon25 :o

Hier staan de knoppen in het midden van het gedeelte waar vermoedlijk een filmpje gaat spelen :) en de knopjes doen het niet.

Dus je bent niet de enige
Ik werk met Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.1.6) Gecko/20061201 Firefox/2.0.0.6 (Ubuntu-feisty)

Laatst bewerkt:
voor Ellasar

als het goed is gaat hier ( http://members.home.nl/pc1l/flash/flashvideo2.htm ) bij jou wel het filmpje spelen maar de knoppen doen het niet tenzij je de flash ( ronde ) buttons aanklikt ? Nav je antwoord weet ik een beetje meer :) Je moet dan wel FF 2.0.0.6 gebruiken .... en dank voor antwoord Leon25

Hoi !

Nu, ik werk dus met Firefox 2.0.0.6 en het filmpje uit je link draait gewoon prima, en alle knoppen werken ! (op zowel XP als Vista)

Dus wat je aan jet doen bent.....

Greetz,

Harry.

@ Harry:
Onderstaande screenshot is hoe het er bij mij uit ziet, (en vermoedelijk ook bij ts)
attachment.php

De knoppen in het midden en verwijzend naar een leeg anchor op de home html

@Leon:
In je 2e link werken je ronde knoppen wel
De andere niet.

Ik zal eveneens mijn Java omgeving even controleren :)

Bijlagen

• Screen.png
    Screen.png
    40,7 KB · Weergaven: 79
Laatst bewerkt:
@ Harry:
Onderstaande screenshot is hoe het er bij mij uit ziet, (en vermoedelijk ook bij ts)
attachment.php

De knoppen in het midden en verwijzend naar een leeg anchor op de home html

@Leon:
In je 2e link werken je ronde knoppen wel
De andere niet.

Ik zal eveneens mijn Java omgeving even controleren :)

Ellasar : ja zo ziet het er bij mij uit via firefox ! En das mis ..... De ronde buttons betreffen action script ( flash ) wat dus wel werkt :) De vierkante / rechthoekige en verschoven buttons betreffen 'normaal' html scripts ..... Ze werken perfect in IE 7 ! Mogelijk kan ik het probleem fixen via de pagina, dan is een extra aanvulling voor FF niet nodig .. maar anders zal het zo zijn dat Harry net die aanvullingen / configuratie heeft die het ook toelaat.

En weer tnx fr respons, ik weet nu iets meer.

Hoi !

Nu, ik werk dus met Firefox 2.0.0.6 en het filmpje uit je link draait gewoon prima, en alle knoppen werken ! (op zowel XP als Vista)

Dus wat je aan jet doen bent.....

Greetz,

Harry.
Tja, fantastisch, daar ben ik uiteraard zeer tevreden over. Als nu 90 % van de Mozilla FireFox gebruikers dat ook heeft is het een 9 ..... :) Maar als het bv maar 10 % is ..... :o Nu vraag ik mij af of Ellasar wel / niet die IE TAB heeft. Ik zal ook nog even iets uitzoeken in het pagina html, wie weet .....

Onder linux kun je de IETab niet installeren dus heb ik geen IE tab

Hoi !

@Ellasar: dan is Firefox weinig zinvol, lijkt me !

Greetz,

Harry.

huh, hoezo zou firefox weinig zinvol zijn, tis m.i. de beste browser op deez aardkloot...
nou ja misschien op opera na.

ik heb zelf het nut van de ietab nog nooit zo gezien.... gebruik dan gewoon ie

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan