FireFox heel raar na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Sinds ik 1.0.3 heb kan ik niets meer met mijn vosje!

Als ik hem opstart krijg ik het volgende:
attachment.php


Ik kan de opties niet gebruiken, geen adres intikken, NIENTE! Alleen update werkt (en icoontje staat verkeerd).

Ook opnieuw installeren hielp niet.

Help :(?
 

Bijlagen

  • firefox.jpg
    firefox.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 147
Laatst bewerkt:
ik zou hem deinstalleren en de map firefox in program files verwijderen
+ zoek met de zoekfunctie van microsoft naar firefox ik dacht dat er nog ergens anders ook een map was.
Installeer hem opnieuw en ik denk dat hij dan werkt.
In linux heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt ooit ik heb toen de directory firefox verwijdert uit mijn home dir en hij starte terug fatsoenlijk.
 
Geplaatst door lamp
ik zou hem deinstalleren en de map firefox in program files verwijderen
+ zoek met de zoekfunctie van microsoft naar firefox ik dacht dat er nog ergens anders ook een map was.
Installeer hem opnieuw en ik denk dat hij dan werkt.
In linux heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt ooit ik heb toen de directory firefox verwijdert uit mijn home dir en hij starte terug fatsoenlijk.

Heb ik al gedaan..
 
ik geloof niet dat je alles verwijdert hebt wat met firefox te maken heeft want anders zou je dit prob niet meer mogen zien.
 
Geplaatst door lamp
ik geloof niet dat je alles verwijdert hebt wat met firefox te maken heeft want anders zou je dit prob niet meer mogen zien.

En ik geloof dat ik wel weet wat ik doe en ik anders de vraag niet hier zou stellen ;).
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem, wie weet de oplossing?
 
XP, misschien heb je hier nog wat aan.

Zou kunnen dat je ´oude´ profiel nog ergens op de harddisk staat.:)
 
Laatst bewerkt:
Dat deet het hem.. Althans, een half profiel dat ik opnieuw moest doen en een half dat nog werkte.. Iig werkt het boeltje weer, danke :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan