firefox/IE geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

AE86

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2007
Berichten
43
Ik kom net terug van vakantie en zit opeens met een probleem.
Ik start firefox op, en deze update naar een nieuwe versie. Ik start dan firefox opnieuw op.
Dan geeft firefox bij iedere website een probleem bij het laden van de pagina.
Toen heb ik Internet Explorer geprobeert, ook deze maakt geen verbinding.
Maar nu komt het rare, Internet Explorer 64-bit doet het wel!
Op de andere computers in huis werkt IE wel gewoon. Ook heb ik gewoon verbinding aangezien 64-bit IE wel werkt. Ik heb ook alles gecheckt in huis en het klopt gewoon.
Hoe kan dit?

Ik heb al geprobeerd firefox opnieuw te installeren, verschillende malen opnieuw op te starten, alle updates gedaan voor Windows, gecheckt op spyware etc. en op google gezocht naar oplossingen, maar ik kon niks vinden.

Ik werk met Windows Vista Ultimate 64bit.

Alvast heel erg bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Je zou eens kunnen kijken welke van de browsers op standaard staat. Wissel dat eens om en weer terug, kijk dan wat er gebeurd. Uit ervaring weet ik dat het zou kunnen helpen.
 
Je zou eens kunnen kijken welke van de browsers op standaard staat. Wissel dat eens om en weer terug, kijk dan wat er gebeurd. Uit ervaring weet ik dat het zou kunnen helpen.

Dat heb ik ook al gedaan en het hielp helaas niks.
 
Het probleem deed zich voor na de update van FF. Op zich niet zo vreemd want er zijn er meerderen die daar last van hebben. Hoe dat komt is alsnog een raadsel. Waarom het bij de een vlekkeloos werkt en bij de ander een probleem geeft. Wat je zou kunnen doen is terug naar de oude versie gaan. Ofwel het opnieuw installeren dan wel met systeemherstel. Verstandig is het om ook een nieuw profiel aan te maken. Hoe je dat doet kun je op de onderstaande site lezen.
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1292
 
Ik heb versie 2.08 geïnstalleerd en een nieuw profiel aangemaakt en de oude verwijderd (voordat ik FF opgestart heb) maar het werkte niet.
 
Dan weet ik het ook niet meer. Stel je vraag eens op het FF forum met meer kans op succes. Houd ons wel op hoogte als je de oplossing hebt verkregen, als je wilt.
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewforum.php?f=2

Als je op help > controleren op updates klikt kun je de laatste versie van FF downloaden en installeren. (Versie 2.0.0.9.) Wie weet?
 
Laatst bewerkt:
Dan weet ik het ook niet meer. Stel je vraag eens op het FF forum met meer kans op succes. Houd ons wel op hoogte als je de oplossing hebt verkregen, als je wilt.
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewforum.php?f=2

Als je op help > controleren op updates klikt kun je de laatste versie van FF downloaden en installeren. (Versie 2.0.0.9.) Wie weet?

Ik zal het daar ook posten.
Ik heb controleren op updates gedaan, maar dan krijg ik meteen de melding dat de updateserver niet wordt gevonden.
 
OK, Dan zit er iets echt niet goed. Laat je even weten als je van het FF forum een (de) oplossing hebt gekregen?
 
Het is nog steeds niet opgelost. Weet dan echt niemand hoe dit kan komen? :(
 
Eindelijk is het dan verholpen. Ik heb in cmd dit ingetypt: netsh int ip reset ip-oud.txt
Daarna het netwerk verwijderd en de drivers van de netwerkkaart opnieuw geinstalleerd, en nu werkt het weer perfect! :thumb:
 
Het kan zijn dat je poorten niet geblokkeerd waren en daardoor een virusje heb gekregen,
die je verbinding blokkeert, heb ik ook gehad oftewel installeer mc afee, daar zit ook een verbindir security in.
 
Het kan zijn dat je poorten niet geblokkeerd waren en daardoor een virusje heb gekregen,
die je verbinding blokkeert, heb ik ook gehad oftewel installeer mc afee, daar zit ook een verbindir security in.

Haha, sorry daar heb ik niet meer over te zeggen.. ik weet hoe mijn poorten geconfigureerd staan, en ik draai altijd een firewall en virusscanner, overigens was het probleem al opgelost, ik denk persoonlijk aan een conflict in m'n drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan