firefox installatie met gpo

Status
Niet open voor verdere reacties.

PEANUT85

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
hallo,

ik zou graag firefox installeren via het netwerk, ik heb gezocht naar een msi package. Er bestaat geen officieel msi package wel eentje van op de Frontmotion website maar deze blijkt het niet te doen. Heeft iemand dit wel kunnen doen? of heeft iemand een andere msi die het wel doet of een andere manier waarop ik dit kan doen?

Waarom geen msi pakket ervan maken? Wininstall LE is gratis en werkt vrij simpel en goed

Waarom geen msi pakket ervan maken? Wininstall LE is gratis en werkt vrij simpel en goed

ik heb Wininstall gedownload maar ik krijg het niet aan het werken. Kun jij me eventueel een msi'tje maken van de laatste firefox (de nederlandse versie aub)? alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik zou wel willen maar heb geen schoon systeem dus om dat uit te rollen kan ik niet garanderen dat het goed gaat met name met uninstallen.
Met wininstall kun je ergens aankiezen veer record of capture en dan krijg je ene scherm, kun je op ok klikken en als je hem dan installeert neemt hij het op en klik je op finish en heb je een msi (uit mn hoofd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan