"Firefox is al actief, maar reageert niet"-melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kitman

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb hier sinds kort ook soms hetzelfde probleem, ongeveer zelfde popup tekst.
" Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox-proces afsluiten, of uw systeem herstarten. "
Ik heb dan helemaal geen scherm van internet.
Verder als ik de computer afsluit krijg ik een popup - prog beeindigen; SSMMgr.exe en ook MS AppShell:Event/Window.
Vaak als ik dan herstart is het probleem weg, niet altijd.
Ik heb AVG en soms is mijn internet zeeer traag, niet mijn mail.

Zou dit eenvoudig op te lossen zijn?

Bekijk ook mij post onder spyware virus hier zal je zien dat er in die b a n k s p a m kwaadwillige code staat dus Ik vermoed dat meer 75 procent van de huidige computer zal besmet zijn dus ik ben aan het imigreren van mijn systeem om over te gaan naar herinstallatie of nieuwe computer ik ben er nog niet uit (ubuntu) Dit omdat windows het niet langer dan 200 dag uithoud zonder herinstallatie en beveiligen is ook nog niet mogelijk ik test een eset die mij aangenaam verast en lijk mijn computer in een beter staat te brengen. Avg lijkt veroudert en doet niet meer wat ervan verlangd wordt

@kenikavanbis:
a. Hoe leg jij een link van het probleem van kitman met bankspam? Graag duidelijke informatie/links die dat aangeeft/aantoont.
b. Voor kitman is niet van belang of je straks Windows neemt of Ubuntu.
C. Misschien is wél van belang/nu je verhaal over het testen van Eset Antivirus 5 als alternatief voor AVG.

Tijs.

het is opgelost en niet.
Gewoon alles eraf gegooid en op nieuw geinstalleerd.
Alle Samsung **** eraf en alle temp files weg
Ik had eerst met Revo gedaan maar dat voldoet niet, toen Tune-up ook niets en toen manueel alles eraf gedaan.
Ben nu wel een deel van mijn favorieten kwijt en nog wat dingen die hij onthoud.
Maar....het werkt weer.
Heb het niet zelf gedaan en volgens die persoon ligt dat aan windows.
Als dat zo is, is dat gewoon een **** programma, en die wordt daar zo rijk van?

moet je een bij uitvoeren msconfig drukken en dan enter verder ook resmon en enter
bij msconfig kan je bij services sorteren op leverancier dus je weet welke hardware je hebt smijt de rest eruit let op dat je niet je beveiligen uit de opstart haalt ook bij opstarten kijken en alle programmas die niet hoeven opgestart te worden uitvinken de programma's zullen nog niet geladen zijn en zullen iets langer over doen hun gui op te bouwen omdat zij het nog niet op voorhand deden (kortom iets nutteloos en veroudert systeem van windows)

bij die resmon moet je vooral kijken welke stomme programma's hun geheugen niet vrijgeven gewoon uninstaleren u kan niets met dergelijk rommel aanvangen ook blauwe schermen zouden u van dit moeten waarschuwen omdat windows het zelf niet juist kan doen.

Ik merk echter dat er weer vuile virusen rondgaan gewoon ... (zeer gemeen woord!).

Ik ben toen naar een IT geweest en die heeft het toen opgelost.
Nu start Firefox weer niet meer als ik op het icoontje klik.
Kreeg enkele dagen geleden wel een bericht ivm add on.
Is het normaal dat er zoveel problemen zijn met modzilla/firefox?

Is het mogelijk dat de laatste update van Firefox niet goed werkt met XP?
Via help kan ik wat gegevens en instellingen zien maar daar snap ik niets van.
Ik heb dit copy past in een .doc. Kan ik dat hier posten?
Als ik Firefox herinstaleren doe werkt het perfekt, tot ik weer opstart dan krijg ik geen firefox scherm, maar als ik de pc wil afsluiten krijg ik een pop up met de vermelding dat Firefox niet reageert.
Mijn pc is van 2005 en in een winkel zeggen ze dat hij waarschijnlijk versleten is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan