Firefox kan geen wachtwooden meer onthouden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandesande

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2013
Ik gebruik al jaren Firefox en nooi problemen gekend. Plotseling dien ik nu steeds alle inloggegevens opnieuw telkens in te voeren. Onthoud geen wachtwoorden en namen... Kan dit verholpen worden?

Heb je toevallig tools/programma's geïnstalleerd die opschonen? Soms bemoeien zich ook securityprogramma's met het opschonen en die gaan dan opruimen.

Heb je de instellingen FF = Firefox gecontroleerd Kies > Menu > Opties > P & B = Privacy en Beveiliging > Aanmeldingen en wachtwoorden?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb niets geinstalleerd van opschoonprogramma's of iets dergelijks. Wat bedoel je ùmet opties ---> P&B ?

Do you speak English? Yes, very well, nog niet zo snel, maar dat komt nog wel!;)

eerste hit in google:

Zet de optie Geschiedenis op 'Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis'. Verwijder vervolgens het vinkje voor 'Altijd de privénavigatiemodus gebruiken'. Als er een vinkje staat bij 'Altijd de privénavigatiemodus gebruiken', dan zal Firefox je wachtwoorden niet meer voor je onthouden.

Dus kijk of het zo staat en verander dit dan.

En deze is van FF zelf, de website dan wel te verstaan:
Gebruikersnamen en wachtwoorden worden niet opgeslagen
https://support.mozilla.org/nl/kb/gebruikersnamen-en-wachtwoorden-niet-opgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan