Firefox krijgt geen verbinding door Norton 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

lego

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Berichten
179
Hallo, als ik probeer te internetten via Firefox (na de update 1.0.3) blijft deze hangen op het punt waar deze verbinding probeert te maken. Als ik norton tijdelijk uitschakel werkt het prima. Als ik Firefox.exe uit norton haal, komt deze met de melding of ik firfox.exe wil toestaan of niet. Als ik hier voor "ja" kies gebeurt er nix. Wat moet ik doen? Ik gebruik nu tijdelijk IE
 
dan staat er toch iets in je norton dat hij firefox blockt
OFF TOPIC speel jij ook met lego???
 
Nee, norton geeft aan dat deze niet geblokkeerd is.
-----------
offtopic: Ja, met LEGO MINDSTORMS (ik heb superveel)
 
OFF TOPIC ik heb ook de hele serie van mindstorms en nog veel meer ,wat leuk
Heb jij ook de table top cleaner gebouwd????
Mag ik vragen hoe oud je bent??
 
Laatst bewerkt:
OFFTOPIC: Is hier een categorie lego :). Ik heb die wel gebouwd ja. Ik heb 2 sets + hoop andere lego + rcx. (ook 2 trein sets). Je mag het wel vragen hoor. Ik hoop weer ontopic antwoordt te krijgen. Over lego, stuur dan een berichtje naar 7mjydwsxylab3tj@jetable.org
 
HEEFT NIEMAND EEN ANTWOORD? snif... Een vriendje van mij zegt een oudere firefox erover heen gehaalt te hebben waarna het weer werkte. Ik vind dit echt sh1t....

IE is ... Rotzooi
 
Hallo,
Tot een uur geleden werkte ik ook met Firefox 1.03 (nu 1.04).
Ik draai op deze PC Norton I.S 2005.
In de firewall-configuratie heb ik Firefox op het tabblad Programma's op "Automatisch" staan en "Automatisch Programmabeheer" ingeschakeld. Nog nooit problemen gehad, ook niet met deze nieuwe versie !
Greetz,
Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan