Firefox: laden menu's en plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Ik gebruik al geruime tijd Firefox, geen problemen tot vandaag. Vanwege een mogelijk virus (wat geen virus was, maar goed) heb ik het programma ATF Cleaner gebruikt en de cache, cooekies, history, saved form info van Firefox gewist. Vervolgens heb ik nog HiJack gebruikt maar ik vermoed niet dat daar het probleem zit. (ik heb me netjes aan de regels gehouden van de persoon die mijn logje op een ander forum had bekeken)

Maar goed; Firefox doet nu wat raar bij een aantal websites, www.planet.nl wordt wel geladen maar het Flash menu wordt niet geladen terwijl deze wel is geinstalleerd. (ik zie dus een wit veld waar je normaal het menu moet zien)
Op www.racefreaks.nl zie ik weinig, een witte pagina met alleen tekst, plaatjes enzo missen.
Ik heb al verschillende plugins e.d. gedownload: Flash, Shockwave, Java...
Op www.radiofreak.nl zie ik in de bovenste balk niets, normaal moet daar reclame opkomen maar het vreemde is dat de Flash player dus wel geinstalleerd is. (er staat als ik er rechts op klik bij Flash: movie not loaded) Daar lijkt het probleem te zitten; ik begrijp maar niet waar het aan ligt; Flash staat er toch écht op. Heb ook al mijn firewall even uitgezet maar dit helpt ook niet.

Ik weet niet wat ik moet doen; hoe krijg ik ervoor dat deze (en andere websites) weer normaal worden weergegeven?

Laatst bewerkt:
installeer firefox opnieuw en als je niet 1.5.0.4. gebruikt update firefox dan eerst voordat je opnieuw installeerd.
(je moet alle bestanden eerst goed verwijderen dus als je verwijderd hebt ff in program files kijken of alle bestanden echt zijn gewist)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan