Firefox links in tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Jongens, een probleem wat ik al langer heb en wat ik nu eindelijk wel eens opgelost wil zien.

Gebruik Firefox en heb hem zo ingesteld dat hij linkjes op sites etc moet openen in een nieuw tabblad en niet in een nieuw scherm....... maar wat denk je...... hij blijft volhouden en krijg het niet voor elkaar.

Heb intussen al meerdere keren Firefox geïnstalleerd maar hou het probleem. Ook de instellingen even gewijzigd naar nieuw scherm en daarna weer op tabblad helpt niet.

Wie weet raadt? Gebruik Windows XP

Bijlagen

• 2009-02-09_215144.jpg
    2009-02-09_215144.jpg
    45 KB · Weergaven: 48
Heel vreemd. Je draait vast wel de nieuweste versie 3.0.6
Ik heb 1 vinkje minder, maar bij mij werkt het vlekkeloos.
Klik ik in een bestaand tabblad op een favoriet of snelkoppeling, dan gaat ie naar het huidige tabblad.
Maar als ik op dit forum klik op de knop Chat, dan opent de chat in een nieuw tabblad, en daar gaat ie ook meteen naar toe.

Hoe functioneerd dat bij jou?

Laatst bewerkt:
Als ik hier op de chat klik opent hij hem in een nieuw tabblad, klik ik op bijvoorbeeld Startpagina.nl op een link dan krijg ik een nieuw venster......:shocked:

Klik ik op mijn favorietenbalk boven de adresbalk dan opent hij die weer in het huidige scherm.....

Bij mij precies eender.
Zou het kunnen liggen aan de manier waarop de link is opgebouwd door de website-maker?
Ik heb het vermnoeden dat we in die richting moeten zoeken.

Als je een link in een nieuwe tab wilt openen... klik dan gewoon met de scroll-knop op de link. (Werkt ook met Microsoft Internet Explorer.)

Bij mij precies eender.
Zou het kunnen liggen aan de manier waarop de link is opgebouwd door de website-maker?
Ik heb het vermnoeden dat we in die richting moeten zoeken.

Collega van mij gebruikt ook Firefox met dezelfde instellingen en bij hem gaat het wel goed op dezelfde pagina als waar het bij mij "mis" gaat.

Als je een link in een nieuwe tab wilt openen... klik dan gewoon met de scroll-knop op de link. (Werkt ook met Microsoft Internet Explorer.)

Nee, ik wil het gebruiken zoalsik het altijd heb gebruikt, maar toch bedankt voor het meedenken:)

Nou heb het opgelost met Tab Mix Plus add-on, had ik al eens geprobeerd maar nu is het gelukt.

Toch gek dat het niet standaard zo werkt als het zou moeten (bij mij dan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan