Firefox onthoud mijn hotmail niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik gebruik firefox. en msn 9.0.

als ik op msn op het icoontje van mijn mail klik dan opend hij firefox en gaat hij naar mijn postvak in. tenminste dat deed hij wel bij msn 8.5. maar nu met 9.0 als ik op dat icoontje klik dan moet ik eerst inloggen, dus moet ik steeds mijn email en wachtwoord intypen.

ook als ik op onthoud mijn wachtwoord en emailadres aanvink moet ik het nog steeds intypen dus onthoud hij het niet.

ik krijg ook geen melding van firefox die vraagt om het wachtwoord te onthouden.

weet iemand hier een oplossing voor?

mvg mij.

Heb dit probleem sinds enkele dagen voor ALLE websites waar ik me normaal automatisch inlog. Ook voor hotmail moet ik nu elke keer mijn user + pass geven. Is idd niet echt practisch meer.
Het lijkt gebeurd te zijn na een update van firefox.

Je kan wel eens kijken onder Extra -> opties -> beveiliging -> wachtwoorden van websites onthouden. Onder de knop uitzonderingen staan er normaal geen websites bij mij.

Ik denk dat ik mijn favorieten ga opslaan en dan Firefox zelf opnieuw installeer want dit is niet leuk :cool:

jah het probleem bij mij is dus dat alle websites zoals logon.live ofzo en alle andere hotmail gerelateerde websites WEL in die lijst staan.

sinds dat ik msn 9.0 heb onthoudt hij alleen die inlog niet meer.
andere inlog gegevens onthoudt hij nog wel.

als je bij firefox moet inloggen vraagt hij
"wilt u dat firefox dit wachtwoord onthoudt" dan kun je kiezen uit nee niet nu, nooit en ja.

als je dan kiest voor nooit onthoudt hij de gegevens niet en vraagt hij er ook nooit meer naar.

hoe kan ik in firefox instellen dat hij opnieuw vraagt of ik die gegevens wil onthouden zodat ik het iig niet steeds zelf hoef te typen??? (wat ik zowieso niet hoef want ik heb het ingesteld op 1 van mijn macro keys op mijn G15v1 :P)

ik denk dat ik ook firefox opnieuw ga installeren als er nix anders op zit. hoe kan ik mijn favorieten opslaan?

je kan bovenaan op favorieten klikken (of bladwijzers) en dan export naar HTML. En als je ff opnieuw hebt geinstalleerd dan klik je opdezelfde plek op Import HTML en dan zoek je effe dat bestand wat je eerst had gemaakt.

als je ff weghaalt kan je ook aangeven dat je alle persoonlijke data wilt wissen. Dat moet je ook instellen. Ik heb ergens gelezen dat daar iets fout zit in de map in Application data (waar je persoonlijke data dus inzit) en dat je een file moet hernoemen om het probleem op te lossen zonder herinstallatie. MAar ik kan er niet goed aan uit dus.. opnieuw geinstalleerd en nu werkt het terug.

ik heb gewoon de nederlandse versie.

maar ik zie nergens bij bladwijzers of ergens anders iets van exporteren naar html?

euh onder Bladwijzers eerst op Bladwijzers Organiseren klikken.
Ik heb nu wel effe mijn windowsversie niet bij de hand maar dan staat er boven rechts *iets* en als je daar op klikt krijg je die opties van Importeren en Exporteren.

aha ik zal even kijken heb nu geen ff bij de hand :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan