Hallo,
Ik heb Firefox 3.01 draaiend op een laptop met windows XP.
Ik ervaar al lange tijd het probleem dat firefox een verbinding probeert te maken met een Bluetooth connection.
Er verschijnt het venster: "Verbinding maken met BluetoothConnection..."
Eerst kreeg ik een deelvenster waarin via het ingebouwde modem een verbinding gemaakt zou moeten worden (AC 97 soft data fax modem). Maar dat modem gebruik ik niet, dus dacht ik slim te zijn en dit modem uit te schakelen.
Nu krijg ik, nogal logisch, nadat firefox hard nadenkt de melding "fout bij verbinding maken met modem" etc.
Indien ik nu voor annuleren kies wordt het iedere 10 seconden herhaald. (nu zit ik dus via IE te internetten...)
Maar waarom wil firefox verbinding maken met "bluetoothconnection"?
Wat is die BluetoothConnection?
En het allerbelangrijkste: Hoe zet ik het uit?
Ik heb Firefox 3.01 draaiend op een laptop met windows XP.
Ik ervaar al lange tijd het probleem dat firefox een verbinding probeert te maken met een Bluetooth connection.
Er verschijnt het venster: "Verbinding maken met BluetoothConnection..."
Eerst kreeg ik een deelvenster waarin via het ingebouwde modem een verbinding gemaakt zou moeten worden (AC 97 soft data fax modem). Maar dat modem gebruik ik niet, dus dacht ik slim te zijn en dit modem uit te schakelen.
Nu krijg ik, nogal logisch, nadat firefox hard nadenkt de melding "fout bij verbinding maken met modem" etc.
Indien ik nu voor annuleren kies wordt het iedere 10 seconden herhaald. (nu zit ik dus via IE te internetten...)
Maar waarom wil firefox verbinding maken met "bluetoothconnection"?
Wat is die BluetoothConnection?
En het allerbelangrijkste: Hoe zet ik het uit?